پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آزادراه تهران-شمال

نرخ گذاری عوارض آزادراه تهران-شمال با دولت و وزارت راه و شهرسازی است

رئیس بنیاد مستضعفان بیان کرد: مدیریت نرخ گذاری عوارض طبق قانون با دولت و وزارت راه و شهرسازی است و ما هم تابع آن هستیم. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سید پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان درباره نرخ گذاری عوارض آزادراه تهران-شمال اظهار کرد: مدیریت نرخ گذاری عوارض طبق قانون با دولت و وزارت […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۷ بهمن ۱۳۹۸

رئیس بنیاد مستضعفان بیان کرد: مدیریت نرخ گذاری عوارض طبق قانون با دولت و وزارت راه و شهرسازی است و ما هم تابع آن هستیم.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سید پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان درباره نرخ گذاری عوارض آزادراه تهران-شمال اظهار کرد: مدیریت نرخ گذاری عوارض طبق قانون با دولت و وزارت راه و شهرسازی است و ما هم تابع آن هستیم.

وی افزود: ما مدعی آن هستیم که در آزادراه تهران-شمال سرمایه گذاری کرده‌ایم و قرارداد داریم و باید با همان تشریفات قانونی، این سرمایه گذاری به بنیاد مستضعفان برگردد.

رئیس بنیاد مستضعفان ادامه داد: اگر نرخ را کم بگذارند، ما به جای ۱۰ سال، باید ۱۵ سال در آزادراه خیمه بزنیم حداقل باید ۱۰ سال از آزادراه بهره برداری کنیم تا اصل پولمان برگردد و سپس محور را به وزارت راه و شهرسازی تحویل می‌دهیم.

فتاح تصریح کرد: درباره نرخ عوارض آزادراه از بنیاد هم نظرخواهی کرده‌اند اما نرخ گذاری مصوبه دولت است.

به گفته فتاح، رئیس جمهور شخصاً در خصوص عوارض آزادراه تهران-شمال نظر دارند و پیشنهاد منطقی داد که اگر از مسیر قدیم تهران-چالوس تردد شود چه میزان بنزین مصرف می‌شود و اگر ترددها به آزادراه منتقل شود، چه میزان بنزین مصرف می‌شود؛ سپس این مابه التفاوت در صرفه جویی مصرف سوخت را به صورت ریالی محاسبه کنید و معیار نرخ عوارض باشد.

انتهای پیام/ منبع: مهر

عملیات عمرانی آزادراه تهران-شمال به پایان رسید

پیشرفت فیزیکی آزادراه تهران – شمال در چهار سال اخیر به 95 درصد رسید

از مشخصات آزادراه تهران – شمال بیشتر بدانید

تعیین عوارض آزاد راه براساس ضوابط قانونی صورت می گیرد/ سرمایه گذار نذر نکرده که رایگان باشد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی