پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تسلا مدل ایکس

تسلا برای بیش از 14 هزار خودرو مدل ایکس خود فراخوان داد

شرکت خودروسازی تسلا قرار است ۱۵ هزار دستگاه از محصولات کراس‌اوور ایکس را فراخوان دهد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت خودروسازی تسلا قرار است ۱۵ هزار دستگاه از محصولات کراس‌اوور ایکس را فراخوان دهد. علت فراخوان مزبور نیز احتمال وجود یک نقص فنی است که می‌تواند منجر به از کار افتادن موتور برقی […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۸ بهمن ۱۳۹۸

شرکت خودروسازی تسلا قرار است ۱۵ هزار دستگاه از محصولات کراس‌اوور ایکس را فراخوان دهد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت خودروسازی تسلا قرار است ۱۵ هزار دستگاه از محصولات کراس‌اوور ایکس را فراخوان دهد. علت فراخوان مزبور نیز احتمال وجود یک نقص فنی است که می‌تواند منجر به از کار افتادن موتور برقی کمک‌کننده فرمان و سخت شدن کنترل خودرو شود که خود این موضوع به افزایش ریسک سانحه منتهی می‌شود.

سازمان ایمنی ترافیک بزرگراه‌های آمریکا اعلام کرد بست‌‌های آلومینیومی که دنده‌های کمک‌کننده فرمان را به محفظه مجاور آن متصل می‌کنند ممکن است در اثر پوسیدگی و شکستن موجب کاهش یا توقف اثر کمک‌کننده فرمان شوند، مشکلی که در اغلب کراس‌اوورهای ایکس مدل ۲۰۱۶ وجود دارند.

اگرچه این سازمان اعلام کرد که تاکنون هیچ گزارشی از بروز سوانح جاده‌ای برای کراس‌اوور ایکس به دلیل این نقص ثبت نشده است. فراخوان مزبور ۱۴ هزار و ۱۹۳ دستگاه کراس‌اوور ایکس را در ایالات‌متحده و ۸۴۳ دستگاه را در کانادا شامل می‌شود. تسلا قرار است بست‌‌های آلومینیومی را تعویض کند.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

تولید تسلا مدل 3 جدید در چین کلید می خورد

آغاز به کار مجدد گیگافکتوری تسلا موتور در چین

استقبال قابل توجه آلمانی ها از تسلا

آغاز تولید تسلا وای در گیگافکتوری کالیفرنیا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی