پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تیگو 5

تیگو5 ، کراس اووری ایرانی پسند از مدیران خودرو

تیگو 5 مدیران خودرو از جمله کراس اوور های محبوب کشور بوده که طی این سالها توانسته جایگاه خوبی در بازار خودرو کشور به دست آورد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو خروج بسیاری از برندها و مدل ها از بازار ایران و بروز مشکل در ارائه خدمات پس از فروش خودروها، 2 مشکل اصلی […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۸ بهمن ۱۳۹۸

تیگو 5 مدیران خودرو از جمله کراس اوور های محبوب کشور بوده که طی این سالها توانسته جایگاه خوبی در بازار خودرو کشور به دست آورد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

خروج بسیاری از برندها و مدل ها از بازار ایران و بروز مشکل در ارائه خدمات پس از فروش خودروها، 2 مشکل اصلی بازار خودرو ایران بعد از تحریم ها بوده است.

لذا خودروهایی که تولید آنها متوقف نشد تولید آن ها طبق برنامه صورت گرفت عملکرد مناسبی داشتند و این امر سبب شد تا از دید مشتری ارزش ویژه ایی پیدا کنند.

خودرو تیگو 5 مدیران خودرو از جمله خودروهایی بود که در بازار جایگاه خود را پیدا کرده و آن راه تثبیت کرده بود، طراحی ساده و شکیل این خودرو در کنار اتاق جادار و ابعاد بزرگ موجب شده تا به یک کراس اوور محبوب تبدیل شود.

نتیجه آزمایش تست تصادف و موسسه معتبر IDIADA اسپانیا این خودرو منجر شد تا این کراس اوور جذاب 5 امتیاز کامل را کسب کند، همین موضوع سبب می شود تا حس کامل آرامش و ایمنی بالا به سرنشینان القا شود.

شرکت مدیران خودرو با داشتن شبکه نمایندگی گسترده در کشور ، حتی شهرهای کوچک خیال دارندگان محصولات شرکت مدیران خودرو را از بابت خدمات پس از فروش کاملا آسوده کرده است.

از سوی دیگر مزیت اصلی این شرکت در حال حاضر توان تولید در شرایط فعلی و تحویل فوری محصول در کنار شرایط منعطف اقساطی است که یک شرایط خاص و منحصر به فرد برای خریداران به وجود می آورد.

پیشرانه 2 لیتری تیگو5 برای ایرانیان کاملا آشنا هست و در طول این سالها بر روی محصولات مدیران خودرو به خوبی آزمایش دوام خود را نشان داده و در نهایت با تغییرات لازم و به روز کردن آن بر روی تیگو5 نصب گردید.

از دیگر امکانات ایمنی این خودرو می توان به ایربگهای جانبی ، در کنار سیستم پایداری الکتریکی ، کنترل ضد لغزش ، کنترل در سر بالایی و کمکی ترمز ای بی اس ، اشاره کرد.

با ورود به تیگو5 اولین چیزی که جلب توجه می کند مانیتور 10 اینچی لمسی آن است که فضای کلاسیک داخل خودرو را کمی مدرن کرده و بسیاری از تنطیمات خودرو از روی این صفحه انجام می شود.

سیستم روشن شدن و ورود بدون کلید ، گرمکن صندلی های جلو ، صندلی راننده برقی ، گرمکن آینه های جانبی ، باز و بست شدن برقی آینه های جانبی ، دوربین داینامیک عقب خودرو ، سیستم کنترل فشار باد تایرها مجموعه ایی مناسب از امکانات رفاهی را برای این خودرو به وجود آورده است.

5 سال یا 150.000 کیلومتر گارانتی در کنار 2 سال یا 6 نوبت سرویس رایگان ، اطمینان شما را به لحاظ کیفیت و خدمات مناسب جلب می سازد .

انتهای پیام/

اولین سری از خودرو چری آریزو 6 تحویل مشتریان شد + تصویر

شرایط فروش گروهی کلیه محصولات شرکت مدیران خودرو

اغاز كمك هاي شركت مديران خودرو به سيل زدگان استان سيستان و بلوچستان

لوکس تر از دیروز/ تجربه رانندگی چند روزه با چری تیگو7 جدید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی