پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نمایندگی لوازم یدکی پرشیا خودرو (7)

نمایندگی 502 قطعات پرشیا خودرو در خیابان امیرکبیر آغاز به کار کرد/ دومین گام پرشیا خودرو در قلب بازار قطعات یدکی کشور

پرشیا خودرو در ادامه روند توسعه خدمات خود، دومین نمایندگی فروش قطعات یدکی را در خیابان امیرکبیر تهران به عنوان مرکز فروش قطعات یدکی خودرو در کشور افتتاح کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو پرشیا خودرو که فروش و خدمات پس از فروش خودروهای ب.ام.و و مینی را بر عهده دارد، چندی قبل نخستین […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۹ بهمن ۱۳۹۸

پرشیا خودرو در ادامه روند توسعه خدمات خود، دومین نمایندگی فروش قطعات یدکی را در خیابان امیرکبیر تهران به عنوان مرکز فروش قطعات یدکی خودرو در کشور افتتاح کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

پرشیا خودرو که فروش و خدمات پس از فروش خودروهای ب.ام.و و مینی را بر عهده دارد، چندی قبل نخستین نمایندگی خود را در بازار قطعات یدکی تهران افتتاح کرد تا از این طریق بتواند قطعات اصلی محصولات ب.ام.و و مینی را به عموم مردم و به ویژه فروشندگان بازار قطعات یدکی عرضه کند. اینک و در ادامه روند توسعه پرشیا خودرو، این شرکت با افتتاح نمایندگی 502 در خیابان امیرکبیر تهران، گام دیگری در تامین قطعات یدکی اصلی محصولات خود برداشته است.

افتتاح این نمایندگی‌ها، بخشی از استراتژی توسعه خدمات پرشیا خودرو در بعد کمی و کیفی است تا از این طریق مالکین محصولات ب.ام.و و مینی بتوانند با اطمینان بیشتری لذت راندن این خودرو‌ها را تجربه کنند. پرشیا خودرو تاکنون طرح‌های مختلفی را در زمینه خدمات پس از فروش اجرایی کرده است که از آن جمله می‌توان به گسترش شبکه نمایندگی‌ها، طرح ارائه بسته‌های افزایش گارانتی و ارائه طرح‌های ویژه تخفیفی برای سرویس و تعمیرات و البته بازدیدهای رایگان در شبکه نمایندگی‌های این شرکت اشاره کرد. افتتاح دومین نمایندگی فروش قطعات یدکی در قلب تجاری این صنف در تهران نیز گام دیگری در همین راستا است تا از این طریق نیاز بازار به قطعات یدکی اصلی محصولات ب.ام.و و مینی برطرف شود.

نمایندگی 502 پرشیا خودرو در مجتمع تجاری سپهر در خیابان امیرکبیر تهران واقع است. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با تلفن این نمایندگی با پیش شماره تهران و شماره 36900433 تماس بگیرید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌های پرشیا خودرو می‌توانید به وبسایت این شرکت به آدرس www.persiakhodro.ir مراجعه نمایید.

انتهای پیام/

تخفیف های ویژه برای مالکان خودروهای ب ام و و مینی

افتتاح فروشگاه قطعات یدکی پرشیا خودرو در تهران/ پرشیا خودرو چراغ برقی شد!

فعالیت رسمی پرشیا خودرو کلاسیک بزودی آغاز می شود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی