پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مدیرعامل ساپکو

موتور اي‌اف‌پلاس سال آينده به بهره‌برداری می رسد

مديرعامل ساپكو با بيان اين كه با وجود شرايط تحريم‌هاي ظالمانه گام‌هاي بلندي در طراحی موتور و قوای محرکه برداشته شده، از رونمايي گیربکس شش سرعته در اسفندماه و بهره برداري از موتور ای‌اف‌پلاس در نیمه اول سال ۹۹ خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو عادل پيرمحمدي مدير عامل ساپكو در اختتاميه يازدهمين […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۴ اسفند ۱۳۹۸

مديرعامل ساپكو با بيان اين كه با وجود شرايط تحريم‌هاي ظالمانه گام‌هاي بلندي در طراحی موتور و قوای محرکه برداشته شده، از رونمايي گیربکس شش سرعته در اسفندماه و بهره برداري از موتور ای‌اف‌پلاس در نیمه اول سال ۹۹ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

عادل پيرمحمدي مدير عامل ساپكو در اختتاميه يازدهمين همايش موتورهاي درونسوز آنچه را در حوزه موتور در کشور اتفاق افتاده است، از افتخارات صنعت برشمرد و افزود: زمانی بود که مشکلات در بخش موتور را مقطعی حل می کردیم اما امروز به دنبال حل ریشه‌ای آنها هستيم.

وي پروژه ای‌اف‌۷ را از جمله پروژه‌هایی دانست که به‌صورت ریشه‌ای به مسائل موتور پرداخته و خودکفایی در این حوزه را امکان‌پذیر ساخته است و تصريح كرد: امروز به نقطه ای رسیده ایم که مشکلات موتوری خود را به راحتی در مرکز تحقیقات موتور حل می کنیم. موتور ملی و موتور ای‌اف‌۷ از جمله دستاوردهای این مرکز بوده و هم اکنون پروژه های ای اف ۴ و ای اف پلاس در دست تحقیق هستند.

به گزارش روابط عمومي ساپكو، پيرمحمدي نگاه کنونی در گروه صنعتی ايران خودرو را نگاه توسعه محصول عنوان کرد و افزود: امروز ما از تولید محوري فراتر رفته و مقدمات توسعه را در ايران خودرو فراهم آورده ايم.

وی به بازدید رئیس جمهور از خودروی طراحی شده توسط کارشناسان مرکز تحقیقات ایران خودرو اشاره کرد و گفت: این پروژه حاصل سالها دسترنج مهندسان ایرانی است و سال آینده به تولید انبوه خواهد رسید.

مدير عامل ساپكو شکوفایی در خودکفایی مواد اولیه را از دیگر دستاوردهای مقابله با تحریم ها دانست و خاطرنشان كرد: امروز پرونده استاندارد مواد اولیه پیچ و مهره ها در کشور بسته شده و در این زمینه خودکفا هستیم. ما دریافته ایم که تولید بدون پشتوانه دانش فنی ماندگار نیست و از این رو به دنبال توسعه محصولات خود هستیم.

وي با اعلام اين كه از سال آینده، دو محصول وارد سبد محصولات ایران خودرو خواهد شد، توليد K132 و محصولات مختلف روی این پلتفرم را از جمله برنامه های سال آینده اين خودروساز برشمرد.

پيرمحمدي در پايان با اشاره به اين كه عزم جدي براي همكاري با شركت ها و مراكز دانشگاهي براي توسعه خودكفايي در كشور وجود دارد، افزود: اگر پروژهای صنعت محور و کاربردی در دانشگاهها تعریف شود، آمادگی همکاری های مشترک با آنها را داریم.

انتهای پیام/

ارتقای استاندارد موتورهای ديزل خودروهای تجاری

توصیه‌های امداد خودرو ایران برای حمل ایمن و اصولی خودرو آسیب دیده

نمایندگی ۳۰۱۷ ایران‌خودرو در ارائه خدمات پس از فروش رتبه ممتاز دریافت کرد

دانش‌بنيان شدن خودروسازی، تنوع محصول و ساخت پلتفرم‌های جديد را به دنبال دارد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی