پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید سایپا

تولید سايپا در ۱۱ ماهه ۹۸ از مدت مشابه سال گذشته عبور کرد/ تولید بيش از ۳۸۴ هزار دستگاه خودرو تا پايان بهمن ۹۸

گروه خودروسازی سایپا همچنان به عنوان خودروساز اول کشور، با توليد ۳۸۴ هزار و ۳۰۹ دستگاه خودرو از ابتداي امسال تا پايان بهمن‌ماه از ميزان توليد سال گذشته خود در مدت مشابه عبور كرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو گروه خودروسازي سايپا كه در يازده ماهه سال گذشته، تعداد ۳۸۲ هزار و ۳۰۳ دستگاه […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۵ اسفند ۱۳۹۸

گروه خودروسازی سایپا همچنان به عنوان خودروساز اول کشور، با توليد ۳۸۴ هزار و ۳۰۹ دستگاه خودرو از ابتداي امسال تا پايان بهمن‌ماه از ميزان توليد سال گذشته خود در مدت مشابه عبور كرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

گروه خودروسازي سايپا كه در يازده ماهه سال گذشته، تعداد ۳۸۲ هزار و ۳۰۳ دستگاه خودرو توليد كرده بود، با عبور از اين ميزان در مدت مشابه در سال جاري توانست ركورد جديدي را در زمينه توليد در شرایط تحریم و فشار حداکثری بر صنعت و‌ اقتصاد ایران به ثبت برساند.

براساس این گزارش گروه سايپا همچنين با عبور از توليد سال گذشته موفق شد کاهش ٣٢ درصدی تولید در سه‌ماهه نخست سال جاری را جبران كند، بنابراین بر مبنای این آمار، کاهش ۱۹ درصدی تولید در کل صنعت خودرو در گروه سایپا صورت نگرفته، بلکه گروه سایپا توانسته است در این مدت تولید خود را تا حدودی نیز افزایش دهد.

با اجرای موفقیت‌آمیز سیاست تولید عبور مستقیم در سه‌ماهه دوم سال جاري، این گروه همچنين توانسته است در کنار تکمیل تمامی خودروهای دارای کسری قطعات در کف کارخانه و تحویل آن‌ها به مشتریان، همه محصولات خود را پس از تولید از کارخانه بلافاصله به‌دست مصرف‌کنندگان برساند و تعداد خودروهای تحویلی به مشتریان را از مرز ۴۰۰هزار دستگاه عبور دهد.

انتهای پیام/

بازدید رئیس‌جمهور از دو محصول جدید سایپا / از کراس‌اوور جدید سایپا به‌زودی رونمایی رسمی می‌شود

سايپا در داخلي‌سازي قطعات خودرو موفق عمل كرد/ پروژه كاهش هزينه‌ و واگذاري مجموعه‌هاي زيان‌ده در سايپا اجرا شد

۴۰۰هزارمين محصول سايپا در سال ۹۸ تحویل مشتری شد/ از مشتریان سایپا به دلیل تاخیر ناخواسته در تحویل خودروها عذرخواهی می‌کنیم

محبوبیت در بازنشستگی!/ بررسی کیا ریو به عنوان یکی از خودروهای دست دوم پرطرفدار

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی