پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جایگاه سوخت گاز سی ان جی

عدم عرضه گاز CNG به 2 میلیون خودرویی که غیر مجاز دوگانه شده اند

مدیرعامل اتحادیه سازمان حمل و نقل همگانی کشور از توقف عرضه CNG به ۲ میلیون خودرویی که غیرمجاز دوگانه‌سوز شده‌اند در آینده نزدیک خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سعید قیصر مدیرعامل اتحادیه سازمان حمل و نقل همگانی کشور در تشریح توقف عرضه این سوخت گفت: به‌زودی عرضه CNG به خودروهایی که به‌صورت […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۰ اسفند ۱۳۹۸

مدیرعامل اتحادیه سازمان حمل و نقل همگانی کشور از توقف عرضه CNG به ۲ میلیون خودرویی که غیرمجاز دوگانه‌سوز شده‌اند در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سعید قیصر مدیرعامل اتحادیه سازمان حمل و نقل همگانی کشور در تشریح توقف عرضه این سوخت گفت: به‌زودی عرضه CNG به خودروهایی که به‌صورت غیرمجاز دوگانه‌سوز شده‌اند و تعداد آنها در کل کشور حدود ۲ میلیون است در جایگاه‌ها متوقف خواهد شد.

وی افزود: شرکت پخش فرآورده‌های نفتی در تلاش است جایگاه‌های عرضه CNG به‌صورت آنلاین به سامانه مدیریت یکپارچه معاینه فنی(سیمفا) متصل شوند تا به این ترتیب از ارائه CNG به خودروهای دوگانه‌سوزی که معاینه فنی ندارند جلوگیری شود.

قیصر ادامه داد: رانندگانی که قصد دوگانه‌سوز کردن خودروهای خود را دارند باید در مراکز مجاز اقدام به این کار کنند تا در مرحله بعد موفق به دریافت تاییدیه معاینه فنی شوند. در حقیقت خودروهایی که گواهی سلامت ندارند نمی‌توانند تأییدیه معاینه فنی دریافت کنند و علاوه بر اعمال قانون توسط پلیس در آینده نزدیک عرضه CNG نیز به آنها انجام نخواهد شد.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

میزان تولید گاز CNG در کشور 23 میلیون متر مکعب است

آیا گازوئیل و CNG هم گران می شود؟

میزان گاز سی ان جی توزیعی در جایگاه ها افزایش یافت

کاهش سهم CNG در سبد سوخت کشور

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی