پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دومین محموله صادارتی استارت و دینام ساخت ایرانی به روسیه ارسال شد

شرکت ایسکرا اتوالکتریک ایران که در زمینه تولید استارت و دینام فعالیت می کند دومین محموله صادراتی خود را صادر کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو بخش قابل توجهی از محصولات تولیدي ایران دارای کیفیت بالا و پتانسیل صادراتی هستند. مهمترین چالش در حوزه صادرات محصولات ایرانی، شناخت بازارهای خارجی و روشهای صادرات کالا […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۰ اسفند ۱۳۹۸

شرکت ایسکرا اتوالکتریک ایران که در زمینه تولید استارت و دینام فعالیت می کند دومین محموله صادراتی خود را صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

بخش قابل توجهی از محصولات تولیدي ایران دارای کیفیت بالا و پتانسیل صادراتی هستند. مهمترین چالش در حوزه صادرات محصولات ایرانی، شناخت بازارهای خارجی و روشهای صادرات کالا است.

در این بین شرکت ایسکرا اتوالکتریک ایران که در زمینه تولید استارت و دینام به عنوان یکی از مهمترین تأمین کنندگان خطوط تولید خودروهای داخلی به شمار می رود توانسته است با کسب رضایت مشتریان خارجی دومین محموله ی صادارتی خود را به کشور روسیه حمل و تحویل طرف خارجی خود دهد.

امیرحسین جلالی مدیرعامل شرکت دانش بنیان ایسکرا گفت: پس از ارسال اولین محموله از انواع قطعات استارت و دینام سفارش داده شده از سوی شرکت روسی در مهرماه سال جاری به این کشور توانسته ایم در مرحله ی دیگر از این قرار داد قطعات خود را به این کشور صادر نمائیم. امیدواریم بتوانیم محموله های بیشماری از کالاهای ایرانی را به سایر کشورها ارسال کنیم .

وي اشاره كرد : ما می توانیم در سال ٩٩ سهم ایران را از صادارت قطعات خودوریی و حضور در کشورهای همسایه افزایش دهیم.

انتهای پیام/

استارت و دینام ایرانی در راه روسیه/ تلاش های شرکت ایسکرا اتوالکترونیک به بار نشست

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی