پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لوگو مرسدس بنز

هیبریدی های مرسدس بنز در راه عرضه به بازار

مرسدس آماده می‌شود تا سه مدل هیبریدی شارژی جدید را در ماه‌جاری معرفی کند و با انتشار بیانیه‌ای در صفحه فیس‌بوک خود از این برنامه خبر داده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو براساس تیزر منتشر شده توسط این خودروساز، مرسدس تصمیم دارد نسخه‌ای هیبریدی-شارژی از شاسی‌بلند GLA، سدان CLA و در نهایت CLA […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۲ اسفند ۱۳۹۸

مرسدس آماده می‌شود تا سه مدل هیبریدی شارژی جدید را در ماه‌جاری معرفی کند و با انتشار بیانیه‌ای در صفحه فیس‌بوک خود از این برنامه خبر داده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

براساس تیزر منتشر شده توسط این خودروساز، مرسدس تصمیم دارد نسخه‌ای هیبریدی-شارژی از شاسی‌بلند GLA، سدان CLA و در نهایت CLA شوتینگ بریک را معرفی کند. اما باید دید که آیا بازار آماده خط تولید برقی شده محصولات مقرون به صرفه مرسدس هست یا نه.GLA، CLA و CLA شوتینگ بریک همگی مبتنی بر پلت‌فرمی مشابه هستند و خانواده موتور مشترک، معرفی نسخه‌ای هیبریدی برای هر مدل را بسیار آسان می‌کند.

هریک از این سه خودرو از نیرومحرکه‌های نسبتا مشابهی بهره خواهند برد که عرضه هم زمان آنها را برای مرسدس آسان می‌کند.

ارائه نسخه هیبریدی-شارژی از کوچک‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین محصولات، به مرسدس اجازه می‌دهد ارقام بهره‌وری قابل‌توجه و قیمتی مناسب را برای این خودروها تعیین کند.

این مدل‌های برقی شده مرسدس می‌توانند پر تقاضاترین گزینه‌ها برای کسانی باشند که در پی مالکیت یک مرسدس با نیرومحرکه برقی هستند، از همین‌رو به‌نظر می‌رسد خودروهای موردنظر پاسخگوی طیف وسیعی از خریداران خواهند بود.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

نگرانی دایملر آلمان از ویروس کرونا

مهر توقف تولید بر پیکاپ ایکس مرسدس بنز

مرسدس بنز دوباره در صدر لوکس ترین برند خودروسازی جهان

محصولی با رنگ و بوی فیلم های علمی تخیلی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی