پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پرشیا خودرو

تخفیف ویژه قطعات و اکسسوری به مناسبت آغاز به کار فروشگاه 502 پرشیا خودرو

شرکت پرشیا خودرو  به مناسبت آغاز به کار فروشگاه 502 در خیابان امیرکبیر تهران،  تخفیف ویژه قطعات و اکسسوری با ارسال رایگان تا پایان اسفند 98 در نظر گرفته است. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو پرشیا خودرو که فروش و خدمات پس از فروش خودروهای ب.ام.و و مینی را بر عهده دارد در […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۱۲ اسفند ۱۳۹۸

شرکت پرشیا خودرو  به مناسبت آغاز به کار فروشگاه 502 در خیابان امیرکبیر تهران،  تخفیف ویژه قطعات و اکسسوری با ارسال رایگان تا پایان اسفند 98 در نظر گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

پرشیا خودرو که فروش و خدمات پس از فروش خودروهای ب.ام.و و مینی را بر عهده دارد در ادامه روند توسعه کسب و کار خود، با افتتاح نمایندگی 502 در خیابان امیرکبیر تهران، گام دیگری در تامین قطعات یدکی اصلی محصولات خود برداشته است. افتتاح این فروشگاه، بخشی از استراتژی توسعه خدمات پرشیا خودرو در بعد کمی و کیفی است تا از این طریق مالکین محصولات ب.ام.و و مینی بتوانند با اطمینان بیشتری لذت راندن این خودرو‌ها را تجربه کنند. افتتاح دومین نمایندگی فروش قطعات یدکی در قلب تجاری این صنف در تهران نیز گام دیگری در همین راستا است تا از این طریق نیاز بازار به قطعات یدکی اصلی محصولات ب.ام.و و مینی برطرف شود.

پرشیا خودرو

پرشیاخودرو به مناسبت آغاز به کار فروشگاه 502 در زمینه عرضه قطعات، شرایط فروش ویژه ای را برای قطعات و اکسسوری خودرو در نظر گرفته است. در حال حاضر مشتریان می توانند تا پایان اسفند ماه سال 98 از تخفیف های زیر در هنگام خرید بهره مند شوند. علاوه بر این ارسال قطعات به تمامی مناطق تهران نیز به صورت رایگان انجام خواهد شد.

لیست تخفیف ها:

• باطری 12%
• رینگ 20%
• قطعات 25%
• لاستیک 30%
• مکمل سوخت 30%
• کف پایی 50%
• زاپاس و متعلقات 60%

برای کسب اطلاعات بیشتر و تماس با فروشگاه 502 واقع در تهران، خیابان امیرکبیر، مرکز تجاری سپهر، واحد G36 با شماره تلفن های 02136900433 و 02136900427 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی