پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

حمل و نقل عمومی

اختصاص 30 درصد بودجه سال 99 به حمل و نقل عمومی

رئیس کمیته بودجه و نظارت شورای شهر تهران بیان کرد: 30 درصد بودجه سال 99 اختصاص به حمل و نقل عمومی و عمران دارد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مجید فراهانی رئیس کمیته بودجه و نظارت شورای شهر تهران گفت: بودجه 99 شهرداری تهران مشتمل بر مناطق، سازمان ها و شرکت ها به تصویب […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۱۴ اسفند ۱۳۹۸

رئیس کمیته بودجه و نظارت شورای شهر تهران بیان کرد: 30 درصد بودجه سال 99 اختصاص به حمل و نقل عمومی و عمران دارد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مجید فراهانی رئیس کمیته بودجه و نظارت شورای شهر تهران گفت: بودجه 99 شهرداری تهران مشتمل بر مناطق، سازمان ها و شرکت ها به تصویب رسید و برای تائید هیئت تطبیق ارسال می شود و امیدواریم در یک هفته آینده بودجه را دریافت کنیم تا سه شنبه هفته آینده جلسه علنی شورای شهر برگزار شود.

وی افزود: شورای شهر تهران تا آخرین روز رسمی کاری در سال 98 فعالیت می کند.

فراهانی اشاره کرد: از بودجه 30 هزار و 500 میلیارد تومانی مصوب شورا یک سوم به حمل و نقل و ترافیک و عمران اختصاص دارد. همچنین 47 درصد بودجه به بودجه سرمابه ای مختص شده است.

وی بیان کرد: مجموعاً 11 هزار و 200 میلیارد تومان به بودجه حمل و نقل وترافیک اختصاص دارد که رشد 2 هزار میلیاردی داشته ایم و بیشتری رشد را با توجه به مطالبه مردم در رابطه با کاهش آلودگی هوا وتسریع در حمل و نقل عمومی برای این حوزه در نظر گرفته شده است.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه چند اتفاق جدید در بودجه 99 شهرداری تهران رخ داده گفت: قرار دادن 2 هزار میلیارد تومان برای پروژه های محلی در نظر گرفته شده است که از جمله اتفاقات جدید بوده است. 354 محله در سطح شهر تهران داریم و بنا است با مشورت و پیگیری شورایاران منتخب پروژه های کوچک مقیاس محلی تصویب شود و در این رابطه 2 هزار میلیارد تومان از بودجه شهر تهران برای سال 99 به مطالبات مردم در سطح محلات اختصاص دارد.

رئیس کمیته بودجه و نظارت شورای شهر تهران با اشاره به بودجه سرمایه‌ای افزود: در بودجه 99 بخش مجزایی برای بودجه سرمایه ای داشتیم و نزدیک 5 هزار میلیارد تومان به دیون گذشته شهرداری تهران اختصاص داده شده است. همانگونه که می دانید دیون گذشته شهرداری تهران به اشخاص حقیقی و حقوقی و بانک ها پرداخت نشده است.

فراهانی در پایان گفت: همچنین کاهش تعداد نیروی انسانی شهرداری تهران برای تشویق بازخریدی بود که 750 میلیارد تومان برای این امر در نظر گرفته شد تا شهر تهران را ارزان تر با خدمات بهتر اداره کنیم.

انتهای پیام/

تامین منابع مالی، پیش شرط افتتاح 4 ایستگاه مترو در سال جدید

پروانه فعالیت شرکت های حمل و نقلی تا پایان اردیبهشت 99 تمدید شد

پیش فروش بلیت اتوبوس های نوروزی/ از سفر های غیر ضروری پرهیز کنید

فعالان حوزه حمل و نقل اینترنتی در سامانه سماس ثبت نام کنند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی