پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تاکسی

توزیع تاممواد ضدعفونی‌کننده رایگان بین 80 هزار راننده تاکسی

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: توزیع مواد ضدعفونی‌کننده رایگان در پایانه‌های تاکسیرانی پایتخت آغاز شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران درباره تمهیدات تاکسیرانی جهت مقابله با بیماری کرونا اظهار کرد: توزیع مواد ضدعفونی‌کننده رایگان در پایانه‌های تاکسیرانی پایتخت آغاز شده است و تلاش می‌کنیم اقداماتی را […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۱۴ اسفند ۱۳۹۸

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: توزیع مواد ضدعفونی‌کننده رایگان در پایانه‌های تاکسیرانی پایتخت آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران درباره تمهیدات تاکسیرانی جهت مقابله با بیماری کرونا اظهار کرد: توزیع مواد ضدعفونی‌کننده رایگان در پایانه‌های تاکسیرانی پایتخت آغاز شده است و تلاش می‌کنیم اقداماتی را جهت پیشگیری از ابتلا به کرونا در میان رانندگان تاکسی انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه مشکلات ما در این زمینه به اعضای شورای شهر نیز منتقل شده است، گفت: بسته‌های ماسک جهت ارائه به تاکسیرانان به دستمان رسیده ولی میزان کنونی کفایت نمی‌کند و درخواست ماسک‌های بیشتر را انجام داده‌ایم.

قنادان ادامه داد: اموزش تاکسیرانان نیز از طریق اداره کل سلامت شهرداری و کارشناسان بهداشت محیط دانشگاه تهران در حال انجام است و در بیلبوردهای حوالی پایانه‌ها نیز دستورات آموزشی و اصول بهداشتی جهت مقابله با کرونا مدنظر قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران اشاره کرد: توزیع مواد ضدعفونی‌کننده رایگان بین 80 هزار راننده تاکسی انجام می‌گیرد و آموزش مسافران نیز از طریق مرکز ارتباطات شهرداری در حال پیگیری است.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ منبع: فارس

احتمال افزایش نرخ کرایه تاکسی

تمامی خطوط تاکسیرانی رصد می شود

الزام برخورداری تاکسی داران از پروانه هوشمند

771 نفر از تاکسیداران تسهیلات 50 میلیونی خود را دریافت کرده اند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی