پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دستگیری

دستگیری سارق حرفه ای خودرو با شلیک 18 گلوله

سارق حرفه ای خودرو که پس از شلیک 18 گلوله هنوز در حال فرار از دست پلیس بود در ترافیک سنگین تهران به دام ماموران پلیس افتاد. به نقل از باشگاه خبرنگاران، سارق حرفه ای خودرو در ترافیک سنگین پایتخت دستگیر شدبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،ساعت 17:30 بیست و دوم […]

سهیل زنگنه
یکشنبه - ۱۲ مهر ۱۳۹۴

سارق حرفه ای خودرو که پس از شلیک 18 گلوله هنوز در حال فرار از دست پلیس بود در ترافیک سنگین تهران به دام ماموران پلیس افتاد.

    به نقل از باشگاه خبرنگاران، سارق حرفه ای خودرو در ترافیک سنگین پایتخت دستگیر شدبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،ساعت 17:30 بیست و دوم شهریورماه عوامل تخصصی کلانتری 121 سلیمانیه هنگام گشت زنی در خیابان پرستار به یک دستگاه خودرو مزدا با یک نفر سرنشین برخورد کردند که مشخص گردید که در حال سرقت از خودرو پراید خاکستری هستند.

    ماموران بلافاصله جهت متوقف نمودن خودرو و دستگیری فرد سارق اقدام  کردند که راننده خودرو اقدام به فرار کرد و در نهایت در تعقیب و گریز که حدود 20 دقیقه به طول انجامید با شلیک 18 تیر جنگی که توسط عوامل تخصصی و پیشگیری (چهار تیر به سمت لاستیک جلوسمت راست و چهارتیر به بدنه) شلیک شد خودرو متوقف شد.

    راننده خودرو مجددا درصدد فرار بود که در نهایت خودرو به دلیل ترافیک سنگین خودروهای عبوری متوقف و سارق دستگیر و در همین حین خودرو مزدا نیز استعلام گرفته شد که مشخص گردید خودرو دارای سابقه سرقت از کلانتری 109 بهارستان در 20 شهریور می باشد.

    در بازرسی از خودرو یک دستگاه ضبط خودرو و یک عدد ساک مسافرتی حاوی لباس و سوغاتی – یک عدد مودم و یک جفت کفش که متعلق به مالک خودرو پراید بود، کشف گردید.

    سرهنگ حسین اسدی سرکلانتر ششم پلیس پایتخت درباره این خبر گفت: راننده خود را به هویت “ارسلان” 28 ساله دارای 3 سال سابقه زندان معرفی کرد که در این خصوص پرونده تشکیل و به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ فرستاده شد.

    انفجار مخزن سوخت یک خودرو پژو 405

    شکایت دختر پل واکر از پورشه

    تصادف مرسدس بنز اس 500 با پژو پارس + عکس

    انتقام از بیمه با خودرو + عکس

    دیدگاه خود را بنویسید

    کیوسک مطبوعاتی