پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لوگو ایرباس

کرونا ایرباس را زمین گیر کرد

در پی شیوع ویروس کرونا در کشورهای اروپایی شرکت هواپیمایی ایرباس از تعلیق موقت فعالیت‌های خود در فرانسه و اسپانیا خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت هواپیمایی ایرباس روز سه‌شنبه اعلام کرد که به طور موقت فعالیت‌های تولید و مونتاژ خود در سایت‌های این شرکت در فرانسه و اسپانیا را به مدت […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۸ اسفند ۱۳۹۸

در پی شیوع ویروس کرونا در کشورهای اروپایی شرکت هواپیمایی ایرباس از تعلیق موقت فعالیت‌های خود در فرانسه و اسپانیا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت هواپیمایی ایرباس روز سه‌شنبه اعلام کرد که به طور موقت فعالیت‌های تولید و مونتاژ خود در سایت‌های این شرکت در فرانسه و اسپانیا را به مدت چهار روز متوقف می‌کند.

این شرکت هواپیماسازی اروپایی و سازنده بزرگترین هواپیمای جت مسافربری جهان گفته که این تصمیم را با هدف ایجاد شرایط سختگریانه تامین ایمنی برای اطمینان یابی از سلامت کارکنان در معرض اپیدمی کرونا گرفته است.

ایرباس افزود: این اقدام‌ها به صورت محلی و از طریق هماهنگی با شرکای اجتماعی انجام می شود.

این شرکت همچنین اعلام کرده که با مشتریان و تامین کنندگان خود برای به حداقل رساندن تاثیرات این تصمیم همکاری می‌کند.

شرکت هواپیمای اروپایی ایرباس پیشتر اعلام کرده بود که خط مونتاژ خود را در چین به دلیل شیوع فزاینده ویروس کرونا در این کشور به طور موقت تعطیل می‌کند.

کرونا تاکنون ۹هزار و ۹۴۲ نفر را در اسپانیا و ۶هزار و ۶۳۳ نفر را در فرانسه مبتلا کرده است. در این کشورها به ترتیب ۳۴۲ و ۱۴۸ نفر بر اثر ابلا به کرونا جان باخته‌اند.

انتهای پیام/ منبع: ایرنا

سال 2019 برای ایرباس گران تمام شد

دولت آمریکا، تعرفه واردات هواپیما را افزایش داد

آلمانی ها این بار به دنبال فتح آسمان

دولت به دنبال خرید هواپیماهای دست‌دوم؛ هواپیما با عمر بالای ۵ سال خریداری نشود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی