پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بنزین-پمپ بنزین

بخش قابل توجهی از جایگاه های بنزین تهران سه مرتبه در روز ضدعفونی می شود

به گفته معاون مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران؛ حدود 70 درصد جایگاه های بنزین تهران روزی 3 مرتبه ضد عفونی می شوند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سعید برخوردار معاون مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با اشاره به محدودیت‌هایی که در تأمین مواد ضدعفونی کننده، ماسک و دستکش در سطح […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۸ اسفند ۱۳۹۸

به گفته معاون مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران؛ حدود 70 درصد جایگاه های بنزین تهران روزی 3 مرتبه ضد عفونی می شوند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سعید برخوردار معاون مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با اشاره به محدودیت‌هایی که در تأمین مواد ضدعفونی کننده، ماسک و دستکش در سطح کشور وجود دارد، اظهار کرد: می‌توان گفت تقریبا ضدعفونی تمام مراکز عملیاتی در سطح استان همچون انبارهای نفت و سوخت‌گیری انجام می‌شود و در بخش عرضه نیز به تمام جایگاه‌ها ابلاغ شده است که روزانه سه نوبت کار ضدعفونی را در دستورکار خود قرار دهند.

وی افزود: برخی از جایگاه‌ها در تهیه ماسک ودستکش مشکل دارند اما بر اساس مدارک و مستنداتی که روزانه برای ما ارسال می‌شود، بسیاری از جایگاه‌ها دستکش یکبارمصرف را بین مشتریان توزیع می‌کنند تا اگر فردی تمایل داشت خودش سوخت‌گیری کند، مشکلی برای آن فرد به وجود نیاید.

معاون مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران منطقه تهران با تأکید بر این که یک اطلاعیه صادر کردیم تا جایگاه‌ها حتما روزی سه بار عملیات ضدعفونی را انجام دهند، تصریح کرد: علاوه بر این، همکاران در سپاه و شهرداری نیز این کار را انجام می‌دهند؛ یعنی به طور مستمر عملیات ضدعفونی جایگاه‌ها در حال انجام است.

برخوردار اظهار کرد: البته باید دید که این موضوع تا چه میزان از نظر وزارت بهداشت مطلوب است اما اگر قرار باشد هر ساعت و یا هر شش ساعت این کار انجام شود، یک مقدار مشکل است؛ چرا که این موضوع موجب ایجاد ازدحام جمعیت می‌شود.

وی با تأکید بر این که از طریق روسای نواحی، نظارت روی جایگاه‌ها صورت می‌گیرد، تصریح کرد: به محض این که گزارشی خلاف این مطالب اعلام شود، در همان ساعت پیگیری و با جایگاه‌ها حتما برخورد خواهد شد.

معاون مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران منطقه تهران با بیان این که دو دسته جایگاه وجود دارد؛ یک دسته جایگاه‌های اختصاصی و یک سری جایگاه‌هایی که تحت پوشش شرکت‌های صاحب نشان و برند هستند، گفت: به تمام این جایگاه‌ها اخطار و تأکید خواهیم کرد تا این مهم را مورد توجه قرار دهند.

برخوردار همچنین از همکاری استانداری برای تسریع این مسأله خبر داد و افزود: روز گذشته با استانداری تهران هماهنگ کردیم و اگر پاسخ ما را بدهند، این طرح را آغاز خواهیم کرد. بر اساس این طرح، اگر استانداری نیرو انسانی در اختیار ما قرار دهد، ما نیز مواد ضدعفونی را در اختیار جایگاه‌ها قرار خواهیم داد تا عملیات ضدعفونی به طور مستمر انجام شود.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

اختصاص سهمیه بنزین نوروزی به امسال می رسد؟

زمان واریز سهمیه بنزین نوروزی در هاله ای از ابهام

1917 نازل بنزین مشکل فنی و کم فروشی دارند

ماجرای سهمیه بنزین نوروزی به کجا رسید؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی