برای اولین بار در سال 2010 میلادی ، مسابقه درگ دسته جمعی سوپراسپرتها به میزبانی موتورترند انجام شد.هر ساله این موسسه روزنامه نگاری موتورترند این شیوه را در پیش گرفته و سوپر اسپرتهای مختص آن سال را در مقابل یکدیگر قرار میدهد.قریب به اتفاق ، در این درگ همیشه نیسان GTR در سگمنت خودروهای اسپرت […]
برای اولین بار در سال 2010 میلادی ، مسابقه درگ دسته جمعی سوپراسپرتها به میزبانی موتورترند انجام شد.هر ساله این موسسه روزنامه نگاری موتورترند این شیوه را در پیش گرفته و سوپر اسپرتهای مختص آن سال را در مقابل یکدیگر قرار میدهد.قریب به اتفاق ، در این درگ همیشه نیسان GTR در سگمنت خودروهای اسپرت اول شده و در سگمنت سوپر اسپرتها هم بوگاتی ویرون پادشاهی می کند.
این بار موتورترند روشی متفاوت را در نظر گرفته و به جای خودروهای آتشین و هیجان انگیز سوپر اسپرت و اسپرت، خودروهای میان رده اسپرت و سدانهای میان رده اسپرت را برای یک درگ هیجانی بزرگ گرد هم آورده است.
در این تورنومنت حداکثر 10 اتومبیل انتخاب شده است.اول از همه نسل جدید مزدا MX-5 قرار گرفته که با عملکرد و قدرتی چند برابری که نسبت به قبل داشته، توانستهتوجه خیلی از مخاطبان را به خود جلب کند و تبدیل به یکی از اتومبیلهای انتخاب شده برای این تورنومنت باشد.بعد از مزدا، لکسوس RC F پشت خط ایستاده که برخلاف تعریفهای زیادی که از آن میرفت، نتوانست چندان خوب ظاهر شده و حتی لقب کاپیتان کند را هم به آن نسبت دادهاند
بعد از لکسوس، این تورنومنت کمی رنگ و بوی هیجان به خود میگیرد، چون به ترتیب پورشه 911 و کادیلاک و بنتلی کانتیننتال GT3-R و شورلت کوروت Z06 و مرسدس بنز AMG GT قرار گرفتهاند که با هرکدام با قدرتی بیش از 350-400 اسب بخار، به راحتی میتوانند دیگر رقبیای خود را محو کنند.اما ، نکته ای که در اینجا از اهمیت زیادی برخوردار است ، وجود دو نماینده از کادیلاک و مرسدس بنز در این تورنومنت است که شانس آنها را برای برنده شدن بیشتر میکند.
دیدگاه خود را بنویسید