جنگ خودروهای اسپرت خیابانی در درگ هیجانی

برای اولین بار در سال 2010 میلادی ، مسابقه درگ دسته جمعی سوپراسپرت‌ها به میزبانی موتورترند انجام شد.هر ساله این موسسه روزنامه نگاری موتورترند این شیوه را در پیش گرفته و سوپر اسپرت‌های مختص آن سال را در مقابل یکدیگر قرار می‌دهد.قریب به اتفاق ، در این درگ همیشه نیسان GTR در سگمنت خودروهای اسپرت اول شده و در سگمنت سوپر اسپرت‌ها هم بوگاتی ویرون پادشاهی می کند.

این بار موتورترند روشی متفاوت را در نظر گرفته و به جای خودروهای آتشین و هیجان انگیز سوپر اسپرت و اسپرت، خودروهای میان رده اسپرت و  سدان‌های میان رده اسپرت را برای یک درگ هیجانی بزرگ گرد هم آورده است.

تعمیرگاه تخصصی خودروهای آلمانی

در این تورنومنت حداکثر 10 اتومبیل انتخاب شده است.اول از همه نسل جدید مزدا MX-5 قرار گرفته که با عملکرد و قدرتی چند برابری که نسبت به قبل داشته، توانستهتوجه خیلی از مخاطبان را به خود جلب کند و تبدیل به یکی از اتومبیل‌های انتخاب شده برای این تورنومنت باشد.بعد از مزدا، لکسوس RC F پشت خط ایستاده که برخلاف تعریف‌های زیادی که از آن می‌رفت، نتوانست چندان خوب ظاهر شده و حتی لقب کاپیتان کند را هم به آن نسبت داده‌اند

بعد از لکسوس، این تورنومنت کمی رنگ و بوی هیجان به خود می‌گیرد، چون به ترتیب پورشه 911 و کادیلاک و بنتلی کانتیننتال GT3-R و شورلت کوروت Z06 و مرسدس بنز AMG GT قرار گرفته‌اند که با هرکدام با قدرتی بیش از 350-400 اسب بخار، به راحتی می‌توانند دیگر رقبیای خود را محو کنند.اما ، نکته ای که در اینجا از اهمیت زیادی برخوردار است ، وجود دو نماینده از کادیلاک و مرسدس بنز در این تورنومنت است که شانس آن‌ها را برای برنده شدن بیشتر می‌کند.

لاماری ایلیا ایساکو تعمیرگاه تخصصی بهنام کرمان موتور آمیکو مدیران خودرو

نظر شما !!