پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فرودگاه مهرآباد

پروازهای چهار استان به عسلویه متوقف شد

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از ابلاغ جدید ستاد مقابله با کرونا برای توقف پروازهای رفت و برگشت چهار استان به عسلویه تا بیست و دوم فروردین ماه امسال خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو رضا جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اظهار کرد: بر اساس آخرین تصمیمات و مصوبات ابلاغی ستاد مقابله با کرونا […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۷ فروردین ۱۳۹۹

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از ابلاغ جدید ستاد مقابله با کرونا برای توقف پروازهای رفت و برگشت چهار استان به عسلویه تا بیست و دوم فروردین ماه امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

رضا جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اظهار کرد: بر اساس آخرین تصمیمات و مصوبات ابلاغی ستاد مقابله با کرونا پروازهای رفت و برگشت چهار مرکز استان ساری، رشت، اصفهان و مشهد به عسلویه تا ۲۲ فروردین متوقف شده است البته پروازهای کیش و قشم هم فعلاً انجام نمی‌شود.

وی با بیان اینکه بسیاری از پروازها ی داخلی به دلیل کاهش سفرهای مردم با حداقل ظرفیت و قیمت انجام می شود، افزود: این ابلاغیه ستاد مقابله با کرونا برای توقف پروازها از طریق معاونت هوانوردی و امور بین الملل به همه فرودگاه‌های استان‌های مذکور و شرکت‌های هواپیمایی که در این مسیرها پرواز برنامه‌ریزی شده داشتند، ابلاغ شده است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری تاکید کرد: این سازمان و صنعت حمل و نقل هوایی آماده اجرای هر گونه تصمیمات و مصوبات ستاد مقابله با کرونا برای جلوگیری از شیوع این بیماری و شکستن زنجیری انتقال ویروس کرونا است.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

لغو 96 درصد پروازهای شرکت هواپیمایی سنگاپور

لغو تمامی پروازهای شرکت هواپیمایی امارات

5100 نفر از کارکنان شرکت هواپیمایی کانادا اخراج شدند

بوئینگ هم در آستانه تعطیلی قرار گرفت

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی