پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مترو تهران

آمار خیره کننده استفاده از مترو در اولین روز کاری کرونایی

به گفته مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران، روز گذشته آمار مراجعات مردم به مترو بسیار تعجب آور بود و مسافران حدود 290 هزار نفر بودند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران درباره آمار مسافران مترو پس از پایان تعطیلات نوروز اظهار کرد: روز گذشته آمار مراجعات مردم به […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۷ فروردین ۱۳۹۹

به گفته مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران، روز گذشته آمار مراجعات مردم به مترو بسیار تعجب آور بود و مسافران حدود 290 هزار نفر بودند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران درباره آمار مسافران مترو پس از پایان تعطیلات نوروز اظهار کرد: روز گذشته آمار مراجعات مردم به مترو بسیار تعجب آور بود و مسافران حدود 290 هزار نفر بودند.

وی با اشاره به اینکه سرفاصله حرکت قطارها را با توجه به تعداد مسافران 5 دقیقه در نظر گرفتیم، گفت: اگر تقاضا بیشتر باشد تعداد قطارها و ظرفیت متفاوت خواهد شد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران ادامه داد: قبل از شیوع کرونا مسافران مترو یک میلیون و 800 هزار نفر در طول یک روز بودند که در ایام نوروز این میزان به کمتر از صد هزار نفر رسید ولی روز پیش حدود 2 تا 3 برابر شد و بسیاری از شهروندان ترجیح داده بودند برای تردد از مترو استفاده کنند.

نوبخت در پاسخ به این پرسش که امروز نسبت به روز گذشته آمار مسافران چگونه بوده است، گفت:‌ هنوز آمار عددی در این زمینه حاصل نشده است. ولی پس از گذراندن پیک ترددها میزان سفرها مشخص می‌شود.

وی در مورد اینکه از روز گذشته تا کنون کدام خطوط شلوغ‌تر بوده است، گفت: شلوغی مترو مربوط به همه خطوط است و زمانی که جابجایی انجام می‌گیرد از همه خطوط استفاده می‌شود.

انتهای پیام/ منبع: فارس

حمل و نقل عمومی را نمی توان تعطیل کرد/ فعلا تا 20 فروردین طرح ترافیک اجرا نمی شود

اضافه شدن 3 رام قطار جدید به ناوگان مترو تهران

محدودسازی فعالیت مترو/ حمل و نقل عمومی در تهران متوقف نمی شود

سطح ایمنی مترو هشتگرد در بالاترین رتبه قرار دارد/ مردم استقبال خوبی از مترو هشتگرد کردند

علت توقف مترو در ایستگاه دروازه دولت/ هیچ مورد خودکشی گزارش نشده است

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی