افت 43 درصدی فروش محصولات جنرال موتورز در چین

براساس آمارهای منتشره میزان فروش محصولات شرکت جنرال موتورز در بزرگترین بازار جهان با کاهش 43 درصدی همراه شده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت خودروسازی جنرال‌موتورز آمریکا اعلام کرد که فروش خودروهای این شرکت در چین و طی سه‌ماه نخست سال ۲۰۲۰ با کاهش ۳/ ۴۳ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته روبه‌رو شد.

دلیل اصلی این کاهش فروش، افت شدید تقاضا به دلیل شیوع کرونا در بزرگ‌ترین بازار خودروی جهان بوده است.

گزارش خودرو

پس از شیوع ویروس کرونا در چین و اعمال دستورالعمل‌های منع آمد و شد، فروش خودرو تنها در ماه فوریه با کاهش ۷۹ درصدی مواجه شد. در سه‌ماه نخست سال جاری، جنرال‌موتورز به‌عنوان دومین خودروساز بزرگ خارجی در چین، تنها توانست ۴۶۱ هزار و ۷۱۶ دستگاه از برندهای زیرمجموعه خود را در این کشور به فروش برساند.

جی‌ام در چین شریک شرکت سائیک موتور است و در کارخانه مشترک آنها، برندهای بوئیک، شورولت و کادیلاک تولید و عرضه می‌شوند. شورولت، پرفروش‌ترین برند جی‌ام در چین، طی این سه ماه کاهش فروش ۷/ ۵۴ درصدی را تجربه کرد.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

از ماشین تا کپسول!/ قانون ((تولید در وضعیت جنگی))، جنرال موتورز را به تولید دستگاه تنفسی وادار کرد

تمدید تعطیلی صنعت خودرو آمریکا تا یک ماه دیگر

تغییر کاربری خطوط تولید خودروسازان آمریکایی در دستور کار قرار گرفت

پاسخی به فورد/ نگاهی به ای ام سی جاولین مدل 1968 در مشهد

تعمیرگاه تخصصی بهنام عوارض تهران آمیکو مدیران خودرو

جک کرمان موتور

نظر شما !!