پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نمایشگاه فروش خودرو

تعطیلی نمایشگاه های خودرو تا پایان فروردین

در پی مصوبه ستاد مدیریت کرونا نمایشگاه‌های خودرو از جمله واحدهای غیرضروری به شمار می‌روند که باید تا ۳۱ فروردین ماه تعطیل باشند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو در این شرایط طبق اعلام رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی تهران، بازار خودرو نیز تعطیل است و معامله‌ای انجام نمی‌شود و بالطبع قیمت‌ها در این […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۱۹ فروردین ۱۳۹۹

در پی مصوبه ستاد مدیریت کرونا نمایشگاه‌های خودرو از جمله واحدهای غیرضروری به شمار می‌روند که باید تا ۳۱ فروردین ماه تعطیل باشند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

در این شرایط طبق اعلام رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی تهران، بازار خودرو نیز تعطیل است و معامله‌ای انجام نمی‌شود و بالطبع قیمت‌ها در این بازار در ثبات بوده و تغییر نداشته است.

باتوجه به اینکه زمان آغاز فعالیت‌های اقتصادی در استان تهران از روز شنبه ۳۰ فروردین ماه اعلام شده، همچون روال سابق تنها واحدهای صنفی عرضه‌کننده کالاهای ضروری همچون نانوایی‌ها، خواربارفروشی‌ها، سوپرمارکت‌ها، میادین میوه و تره‌بار و فروشگاه‌های زنجیره‌ای فعال خواهند بود.

همچنین بنا بر اعلامیه شورای اصناف، تمامی نمایشگاه‌های خودرو تا ۳۱ فروردین ماه تعطیل خواهند بود.

در رابطه با این تعطیلی و تاثیر آن بر قیمت‌های بازار خودرو، سعید موتمنی رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران اظهار کرد: در حال حاضر بازار خودرو تعطیل و همچون روزهای پایانی سال ۱۳۹۸ معامله‌ای انجام نمی‌شود، بنابراین قیمت‌هایی هم که در این رابطه ارائه می‌شوند، به‌طور قطع منطقی نیستند و هر قیمتی هم که این روزها برای خودروها اعلام شود، درست نیست؛ چراکه بازار تعطیل بوده و معامله‌ای صورت نمی‌گیرد.

به گفته وی قیمت‌های خودرو نسبت به ایام پایانی سال گذشته هیچ تغییری نداشته است؛ هرچند که در همین روزهای رکودی بازار خودرو، برخی افراد آگهی‌‌هایی برای فروش خودروهای خود منتشر می‌کنند اما به دلیل اینکه چشم‌انداز روشنی از بازار خودرو و حتی اوضاع اقتصادی پیش رو وجود ندارد، مشتریان تمایلی به معامله در این بازار ندارند؛ بنابراین بازار با رکود شدیدی مواجه شده است.

موتمنی با بیان اینکه در شرایط کنونی اقتصادی و شیوع ویروس کرونا، چنانچه فعالیت‌های اقتصادی آغاز هم شوند، به نظر نمی‌رسد که افراد برای خرید و فروش خودرو مراجعه کنند گفت: پیش‌بینی ما این است که این شرایط تا چند ماه آینده و تا از بین رفتن کامل این ویروس ادامه دار باشد.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

دولت به جای پرداخت این تسهیلات، بهتر است دست از قیمت‌گذاری خودرو بردارد

تعطیلی بازار خودرو کشور همچنان ادامه دارد

تعطیلی قطعه سازان تا 22 فروردین به منظور پیشگیری از شیوع کرونا

خرید خودرو در شرایط فعلی کار عاقلانه ای نیست

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی