پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نوسازی ناوگان تاکسی-ایران خودرو

نصب 3 هزار پارتیشن در تاکسی های پایتخت

به گفته سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران، حدود 3 هزار پارتیشن در تاکسی‌های پایتخت جهت پیشگیری از شیوع کرونا طی روزهای آینده نصب می شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو یوسف حجت سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران درباره تمهیدات شهرداری تهران جهت پیشگیری از شیوع کرونا در تاکسی‌های پایتخت اظهار […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۱۹ فروردین ۱۳۹۹

به گفته سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران، حدود 3 هزار پارتیشن در تاکسی‌های پایتخت جهت پیشگیری از شیوع کرونا طی روزهای آینده نصب می شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

یوسف حجت سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران درباره تمهیدات شهرداری تهران جهت پیشگیری از شیوع کرونا در تاکسی‌های پایتخت اظهار کرد: امروز سفارش ساخت حدود 3 هزار پارتیشن برای تاکسی‌های پایتخت را در شهرداری تهران انجام شد تا از این طریق پیشگیری از کرونا در تاکسی‌ها انجام گیرد و رانندگان و مسافران کمتر در معرض ابتلا به کرونا و انتقال احتمالی این بیماری به یکدیگر باشند.

وی افزود: پایتخت حدود 80 هزار تاکسی دارد که در مرحله نخست حدود 3 هزار پارتیشن برای تاکسی‌های تهران تهیه می‌شود که جنس این پارتیشن‌ طلق بوده و حزئیات توزیع این پارتیشن‌ها به زودی اعلام می‌شود.

سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران ادامه داد: در 3 روز گذشته ترافیک در پایتخت نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 50 تا 70 درصد کمتر شده و نسبت به اواخر اسفند نیز با کاهش 10 تا 30 درصدی ترافیک و مسافران حمل‌ونقل عمومی مواجه بوده‌ایم.

حجت اشاره کرد: البته نسبت به روزهای تعطیل ۹۹ پایتخت و نوروز افزایش 40 تا 60 درصدی مسافران حمل‌ونقل عمومی را داشته‌ایم.

انتهای پیام/ منبع: فارس

ایستادگی در حرکت / ویروس کرونا چگونه از وسایل حمل و نقل عمومی و شخصی منتقل می شود؟!

حمل و نقل عمومی را نمی توان تعطیل کرد/ فعلا تا 20 فروردین طرح ترافیک اجرا نمی شود

افزایش 23 درصدی نرخ کرایه ناوگان عمومی شهر تهران

محدودسازی فعالیت مترو/ حمل و نقل عمومی در تهران متوقف نمی شود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی