گروه صنعتی ایران خودرو به منظور تشویق مردم برای به شرکت در فاصله گذاری اجتماعی لوگو خود را تغییر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو پویش تغییر لوگو با شرکت های بزرگ خودروسازی و برند شرکت های چندملیتی آغاز شد و در ایران با شرکت های سایپا ادامه پیدا کرد. در ادامه این طرح، […]
به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو
پویش تغییر لوگو با شرکت های بزرگ خودروسازی و برند شرکت های چندملیتی آغاز شد و در ایران با شرکت های سایپا ادامه پیدا کرد.
در ادامه این طرح، ایران خودرو نیز با اعمال تغییر و فاصله اندازی در لوگوی نوشتاری این شرکت به یک شعار تبلیغاتی رسیده است.
گروه صنعتی ایران خودرو با فاصله اندازی در لوگوی نوشتاری «ایران خودرو»، به شعار ” ایرانِ خود رو ایمن و سلامت نگه داریم” رسیده است.
در ادامه طرح تبلیغاتی گروه صنعتی ایران خودرو را مشاهده خواهید کرد.
انتهای پیام/
دیدگاه خود را بنویسید