پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تغییر لوگو ایران خودرو

لوگو ایران خودرو تغییر کرد

گروه صنعتی ایران خودرو به منظور تشویق مردم برای به شرکت در فاصله گذاری اجتماعی لوگو خود را تغییر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو پویش تغییر لوگو با شرکت های بزرگ خودروسازی و برند شرکت های چندملیتی آغاز شد و در ایران با شرکت های سایپا ادامه پیدا کرد. در ادامه این طرح، […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۲۱ فروردین ۱۳۹۹

گروه صنعتی ایران خودرو به منظور تشویق مردم برای به شرکت در فاصله گذاری اجتماعی لوگو خود را تغییر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

پویش تغییر لوگو با شرکت های بزرگ خودروسازی و برند شرکت های چندملیتی آغاز شد و در ایران با شرکت های سایپا ادامه پیدا کرد.

در ادامه این طرح، ایران خودرو نیز با اعمال تغییر و فاصله اندازی در لوگوی نوشتاری این شرکت به یک شعار تبلیغاتی رسیده است.

گروه صنعتی ایران خودرو با فاصله اندازی در لوگوی نوشتاری «ایران خودرو»، به شعار ” ایرانِ خود رو ایمن و سلامت نگه داریم” رسیده است.

در ادامه طرح تبلیغاتی گروه صنعتی ایران خودرو را مشاهده خواهید کرد.

تغییر لوگو ایران خودرو

انتهای پیام/

حرکت جهادی ایران خودرو در تولید اقلام بهداشتی قابل تقدیر است

توصیه‌های امداد خودرو ایران برای دوران قرنطینه!/ نکاتی که باید در زمان توقف طولانی خودرو رعایت کرد

اولين موتور پايه گازسوز EF7 با ٤٠٠ كيلومتر پيمايش/ سورن گاز سوز به زودي پيش فروش مي شود

افزایش قیمت 40 درصدی خودرو با اجرای استانداردهای یورو 5/ دیگر دستگاه ها برای کاهش آلودگی هوا چه کردند؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی