پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازار قطعات و لوازم یدکی خودرو

وفور قطعات تقلبی و بی کیفیت در بازار لوازم یدکی

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودروی تهران بیان کرد: تعطیلی واحدهای عرضه‌کننده لوازم یدکی و کمبود لوازم یدکی و قطعات مورد نیاز، موجب شد در عمل تعمیرکاران قادر به انجام کار نباشند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودزو علیرضا نیک آیین رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودروی تهران گفت: در ایام پایانی سال همزمان با شیوع کرونا در کل […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۴ فروردین ۱۳۹۹

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودروی تهران بیان کرد: تعطیلی واحدهای عرضه‌کننده لوازم یدکی و کمبود لوازم یدکی و قطعات مورد نیاز، موجب شد در عمل تعمیرکاران قادر به انجام کار نباشند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودزو

علیرضا نیک آیین رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودروی تهران گفت: در ایام پایانی سال همزمان با شیوع کرونا در کل کشور، یک شتاب‌زدگی در دسته‌بندی تعطیلی یا باز بودن اصناف را شاهد بودیم، به‌طوری که مقرر شد همکاران اتحادیه تعمیرکاران خودرو در ایام عید به ادامه فعالیت بپردازند، اما همزمان عرضه‌کنندگان و فروشندگان لوازم یدکی تعطیل باشند.

وی افزود: تعطیلی واحدهای عرضه‌کننده لوازم یدکی و کمبود لوازم یدکی و قطعات مورد نیاز، موجب شد در عمل تعمیرکاران قادر به انجام کار نباشند.

نیک‌آیین اشاره کرد: از حدود ۱۰ روز پیش اعتراض خود را در این زمینه به اتاق‌های اصناف تهران و ایران اعلام کردیم، اما موضوع تجمع افراد در واحدهای عرضه‌کننده لوازم یدکی را عنوان کرده‌اند، در حالی که مشابه همین وضعیت را در تعمیرگاه‌ها شاهدیم.

این فعال صنفی اما با اشاره به شکایات مردمی در سال ۹۸ تصریح کرد: عمده شکایت‌های انجام شده به این اتحادیه در سال گذشته، بی‌کیفیتی قطعات یدکی بود که ضرر و زیان زیادی وارد کرد.

وی اظهار کرد: به دلیل تحریم‌ها تامین‌کنندگان قطعه قادر به همکاری با شرکت‌های اصلی و مادر جهانی نیستند و به همین دلیل شاهد وفور قطعات تقلبی و بی‌کیفیت در بازار هستیم.

انتهای پیام/ منبع: ایرنا

اثرگذاری مستقیم زیاد شدن قطعات تقلبی خودرو بر فعالیت تعمیرکاران خودرو

افزایش 70 درصدی قیمت روغن موتور در بازار

قطعات بی کیفیت و تقلبی در کمین بازار لوازم یدکی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی