پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پرستاران بخش کرونایی

اهدا 3000 کیت مخصوص کادر درمان توسط پرشیا خودرو به بیمارستان شهدای تجریش

شرکت پرشیا خودرو در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی تعداد ۳۰۰۰ عدد کیت مخصوص کادر درمان را به بیمارستان شهدای تجریش اهدا کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو در این روزها که ویروس ناخوشایند کرونا در حال گسترش در کشور است و کادر درمان کشور به عنوان خط مقدم مبارزه با این ویروس […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۵ فروردین ۱۳۹۹

شرکت پرشیا خودرو در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی تعداد ۳۰۰۰ عدد کیت مخصوص کادر درمان را به بیمارستان شهدای تجریش اهدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

در این روزها که ویروس ناخوشایند کرونا در حال گسترش در کشور است و کادر درمان کشور به عنوان خط مقدم مبارزه با این ویروس فعالیت می کند، بی شک حمایت های بخش دولتی وخصوصی می تواند دلگرمی خوبی برای این عزیزان باشد.

در همین راستا شرکت پرشیا خودرو به عنوان فعال بخش خصوصی حوزه خودرو عرضه کننده خودروهای مینی و ب ام و در ایران، روز گذشته تعداد ۳۰۰۰ عدد کیت البسه استاندارد ویژه پرستاران وپزشکان جهت مقابله با ویروس کرونا را به بیمارستان شهدای تجریش تهران اهدا کرد .

بدون شک نقش بخش خصوصی این روزها با تمام چالش ها و مشکلات در کنار دولت و کادر درمان نشان دهنده همدلی و حس انسان دوستی این بخش از صنعت کشور است.

انتهای پیام/

پرشیا خودرو گارانتی خودروی مشتریان را تمدید کرد

طرح ویژه‌ پرشیا خودرو برای سرویس خودرو بدون نیاز به خروج از منزل

کمک پرشیا خودرو به کادر درمان کشور

اولین قدم با بهترین روش/ نگاهی به ب ام و E21 با کیت آلپین

طرح بازدید رایگان نوروزی خودروهای BMW و MINI/ همراه با تخفیف های ویژه و 2 ماه تمدید رایگان گارانتی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی