پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فرودگاه آمریکا

ناپایداری صنعت هوانوردی آمریکا

به گفته رئیس اتحادیه سرپرستان پرواز آمریکا، وزارت خزانه‌داری در حال ناپایدار کردن صنعت هوانوردی است و کمکی به حفظ آن نمی‌کند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو ۲۴ ساعت پس از اینکه خزانه‌داری آمریکا رسماً پیشنهاد افزایش پرداخت پول نقد به ۶ ایرلاین بزرگ آمریکا را ارائه کرد، اتحادیه نماینده ۱۲۰ هزار سرپرست پرواز […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۵ فروردین ۱۳۹۹

به گفته رئیس اتحادیه سرپرستان پرواز آمریکا، وزارت خزانه‌داری در حال ناپایدار کردن صنعت هوانوردی است و کمکی به حفظ آن نمی‌کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

۲۴ ساعت پس از اینکه خزانه‌داری آمریکا رسماً پیشنهاد افزایش پرداخت پول نقد به ۶ ایرلاین بزرگ آمریکا را ارائه کرد، اتحادیه نماینده ۱۲۰ هزار سرپرست پرواز هشداری جدی در مورد این اقدام صادر کرد.

سارا نلسون رئیس اتحادیه سرپرستان پرواز آمریکا در بیانیه خود گفت: این اقدام منجر به ورشکست شدن ایرلاین‌ها می‌شود. وزارت خزانه‌داری در حال ناپایدار کردن این صنعت است و کمکی به حفظ آن نمی‌کند.

عصبانیت نلسون به علت تصمیم خزانه‌داری برای این است که ۳۰ درصد این کمک‌های نقدی بلاعوض را به وامی تبدیل کرده است که ایرلاین‌ها باید به دولت فدرال پس بدهند. با این اقدام کمک ۲۵ میلیارد دلاری تصویب شده در کنگره برای ایرلاین‌ها در واقع ۱۷.۵ میلیارد دلار است و ۷.۵ میلیارد دلار آن حالا باید بازپرداخت شود.

انتهای پیام/ منبع: مهر

درخواست وام شرکت های هواپیمایی آمریکایی از دولت

دولت آمریکا، تعرفه واردات هواپیما را افزایش داد

لغو تمامی پروازهای شرکت هواپیمایی امارات

لغو 96 درصد پروازهای شرکت هواپیمایی سنگاپور

5100 نفر از کارکنان شرکت هواپیمایی کانادا اخراج شدند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی