پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تصادف

سرعت بالا جان برادر داماد و 3 نفر دیگر را گرفت.

شامگاه جمعه، یک تصادف بر اثر سرعت جنون‌آمیز در کمربندی مهاباد به میاندوآب رخ داد که این حادثه ۴ کشته برجای گذاشت. به نقل از خبرآنلاین، حادثه زمانی رخ داد که برادر داماد با خودرویش و در قالب کاروان عروس در جاده مهاباد به میاندوآب بسرعت در کنار خودروی عروس ویراژ می داد اما به […]

سهیل زنگنه
دوشنبه - ۱۳ مهر ۱۳۹۴

شامگاه جمعه، یک تصادف بر اثر سرعت جنون‌آمیز در کمربندی مهاباد به میاندوآب رخ داد که این حادثه ۴ کشته برجای گذاشت.

به نقل از خبرآنلاین، حادثه زمانی رخ داد که برادر داماد با خودرویش و در قالب کاروان عروس در جاده مهاباد به میاندوآب بسرعت در کنار خودروی عروس ویراژ می داد اما به دلیل سرعت بالا و ناتوانی در کنترل، خودرو به تیر برق برخورد کرده و واژگون  شد.

در این حادثه تلخ پدر و خاله داماد که در آن خودرو بودند در دم جان باختند. عمه داماد نیز در این خودرو حضور داشت که به دلیل جراحت وارده و عمقی بودن جراحت به بیمارستان امام خمینی مهاباد منتقل شد و پس از ساعاتی به دلیل خونریزی زیاد جان خود را از دست داد.ب رادر داماد که وضع جسمی نامناسبی داشت در بخش آی.سی.‌یو این بیمارستان بستری شد که او نیز به دلیل شدت جراحات پس از دو روز جان باخت.

این چنین بود که سرعت بالا بار دیگر علاوه بر اینکه عروسی را به عزا ختم کرد، جان 4 میهمــان عروسی با نام های ابوبکر و منصور دژن‌زاده (پدر و برادر داماد)، هاجر نایبی (خاله داماد) و زبیده محمدی(عمه داماد) را نیز گرفت.

علت این سانحه خونین که در کمربندی مهاباد به سمت میاندوآب به وقوع پیوسته است، از سوی پلیس راه نقده سرعت و ناتوانی راننده در کنترل خودرو و واژگونی آن عنوان شده است. برادر بزرگ داماد که پس از این حادثه تأسف‌بار توان صحبت نداشت به شوک گفت: «جمعه ساعت 4 بعدازظهر بود که طبق رسم روستا عروس را از خانه پدرش به میهمانی خودمان در خانه پدر داماد می‌بردیم که در میانه‌های راه و در کمربندی ناگهان خودرو برادرم از مسیر خارج و واژگون شد. در این حادثه هولناک پدر، برادر، خاله و عمه‌ام را از دست دادیم. این داغ کمرمان را شکست و فکر نمی‌کنم بتوانیم بزودی فراموشش کنیم.»

دستگیری سارق حرفه ای خودرو با شلیک 18 گلوله

انفجار مخزن سوخت یک خودرو پژو 405

شکایت دختر پل واکر از پورشه

تصادف مرسدس بنز اس 500 با پژو پارس + عکس

انتقام از بیمه با خودرو + عکس

برچسب‌ها : تصادفحادثه

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی