پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هوندا سیتی

برنامه هوندا برای مدل CITY چیست؟

شنیده ها حاکی از آن است که هوندا به دنبال تولید سیتی هاچ بک بوده و به تازگی تصاویر ابتدایی از این هاچ‌بک ممتاز منتشر شده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو درحالی‌که بازار هند بی‌صبرانه در انتظار عرضه هوندا سیتی سدان مدل ۲۰۲۰ است دیگر بازارها در جهان انتظار رونمایی هوندا سیتی هاچ‌ […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۷ فروردین ۱۳۹۹

شنیده ها حاکی از آن است که هوندا به دنبال تولید سیتی هاچ بک بوده و به تازگی تصاویر ابتدایی از این هاچ‌بک ممتاز منتشر شده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

درحالی‌که بازار هند بی‌صبرانه در انتظار عرضه هوندا سیتی سدان مدل ۲۰۲۰ است دیگر بازارها در جهان انتظار رونمایی هوندا سیتی هاچ‌ بک هستند. به تازگی تصاویر ابتدایی از این هاچ‌بک ممتاز منتشر شده است.

هوندا سیتی هاچ‌بک و سدان هوندا سیتی جدید دارای رابطه‌ای مشابه هیوندای اکسنت هاچ‌بک و اکسنت هستند. می‌توان انتظار داشت این مدل به اندازه هوندا جاز ۲۰۲۰ پیچیده نباشد.

هوندا سیتی هاچ‌بک احتمالا مشتریانی را هدف قرار می‌دهد که در پی کاربرد بیشتر از سدان هوندا سیتی هستند و در مورد فضای پارک نگرانی داشته و به فضای بار بیشتری نیاز دارند.

هوندا سیتی هاچ‌بک می‌تواند با موتور 0/ 1 لیتری VTEC توربوشارژ سه سیلندر بنزینی متصل به گیربکس CVT و موتور 5/ 1 لیتری i-VTEC چهار سیلندر بنزینی و گیربکس دستی پنج سرعته یا اتوماتیک ارائه شود.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

موتور هوندا چین روشن شد

تنها با یک کلیک!/ تجربه 3000 کیلومتر رانندگی با هوندا کلیک

هوندای محصول تمام برقی خود را حذف کرد

کرونا هوندا را مجبور به کاهش تولید کرد

تداوم تعلیق فعالیت نیسان و هوندا

کرونا سرعت جگوار-لندروور را گرفت

موتور تولید کارخانه هوندا ژاپن در چین دوباره روشن می شود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی