پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لوگو آستون مارتین

میلیاردر سوئیسی هم بخشی از سهام آستون مارتین را خریداری کرد

میلیاردر سوئیسی هم با تزریق سرمایه و خرید 3.4 درصد از سهام آستون مارتین، ضمن تصاحب یک کرسی از هیئت مدیره این شرکت وارد آستون مارتین شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو ثروتمندترین مرد سوئیس بخشی از سهام شرکت خودروسازی آستون‌مارتین را خریداری کرده است. ارنستو برتارلی، که ثروت او حدود ۱/ ۱۸ میلیارد […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹

میلیاردر سوئیسی هم با تزریق سرمایه و خرید 3.4 درصد از سهام آستون مارتین، ضمن تصاحب یک کرسی از هیئت مدیره این شرکت وارد آستون مارتین شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

ثروتمندترین مرد سوئیس بخشی از سهام شرکت خودروسازی آستون‌مارتین را خریداری کرده است.

ارنستو برتارلی، که ثروت او حدود ۱/ ۱۸ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود و اغلب ثروتش را از تجارت دارو به دست آورده، اکنون با خرید حدود ۴/ ۳ درصد سهام آستون مارتین، یک کرسی را نیز در هیات‌مدیره این شرکت برای خود تضمین کرده است.

آستون مارتین ماه‌ها است که با کمبود ورود نقدینگی مواجه است. حتی پس از تزریق سرمایه ۵۳۶ میلیون پوندی لارنس استرول، میلیاردر کانادایی، آستون مارتین باز هم اعلام کرد که به بودجه بیشتری نیاز خواهد داشت.

در ابتدای سال ۲۰۲۰ میلادی، آستون مارتین از کاهش ۵۰ درصدی سودآوری خود به‌دلیل کاهش تقاضا در بازار کشورهای اتحادیه اروپا خبر داد. به علاوه، شرکت اتومبیل‌سازی جیلی چین در حال مذاکره با آستون‌مارتین و سرمایه‌گذاران آن است تا بتواند بخشی از سهام این برند لوکس خودروسازی را خریداری کند.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

بحران مالی همچنان در آستون مارتین

آستون مارتین 20 درصد سهام خود را به میلیاردر کانادایی می فروشد

چینی ها این بار سراغ ماشین آقای باند رفتند

اَستونِ سنت شکن!/ DBX به عنوان نخستین شاسی بلند استون مارتین چه ویژگی هایی دارد؟

خیز میلیاردر کانادایی برای خرید بخش عمده ای از سهام آستون مارتین

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی