پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لوگو نیسان

نیسان موتورز فعالیت کارخانه های ژاپنی خود را آغاز می کند

شرکت خودروسازی نیسان موتورز ژاپن اعلام کرد: فعالیت کارخانه های ژاپنی خود را از ماه آینده میلادی، از سر خواهد گرفت. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت خودروسازی نیسان موتورز ژاپن به تازگی اعلام کرده که فعالیت کارخانه های ژاپنی خود را به طور محدود از ماه آینده میلادی، مه ۲۰۲۰، از سر خواهد […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹

شرکت خودروسازی نیسان موتورز ژاپن اعلام کرد: فعالیت کارخانه های ژاپنی خود را از ماه آینده میلادی، از سر خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت خودروسازی نیسان موتورز ژاپن به تازگی اعلام کرده که فعالیت کارخانه های ژاپنی خود را به طور محدود از ماه آینده میلادی، مه ۲۰۲۰، از سر خواهد گرفت.

بر اساس به گزارش وبسایت اوتو اکونومیک تایمز، نیسان موتورز نیز که همچون سایر بسیاری دیگر از خودروسازان جهان تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس خطرناک و مرگبار کرونا فعالیت و خطوط تولید کارخانه های خود را متوقف کرده بود، به نظر می رسد که قصد دارد به بازگشایی و از سرگیری فعالیت برخی از کارخانه های مهم و بزرگ خود بپردازد.

آغاز به کار کارخانه های مختلف نیسان موتورز در ژاپن در برخی از روزهای ماه آینده میلادی به حالت تعلیق درخواهد آمد که به گفته این شرکت به منظور کاهش فعالیت تمام وقت کارکنان و پرسنل فعال در نیسان موتور و تلاش برای قطع زنجیره انتقال و انتشار این ویروس خطرناک و حفاظت از سلامت و بهداشت جامعه صورت گرفته است.

همزمان با شروع گسترده ویروس کرونا بسیاری از شرکت‌ها و کارخانه‌های فعال در حوزه‌های مختلف نظیر خودروسازی و تکنولوژی فعالیت و خطوط تولید خود را به منظور قطع زنجیره انتقال و انتشار این ویروس خطرناک و مرگبار متوقف و تعطیل اعلام کرده‌اند.

انتهای پیام/ منبع: مهر

وضعیت نیسان موتورز در شرایط بحرانی قرار دارد

افت بی سابقه ارزش سهام شرکت نیسان موتور

سال 2019 برای نیسان موتورز سال سودآوری نبوده است

اعلام نتایج مالی اولین دوره سه ماهه 2017 نیسان

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی