پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازدید فرشاد مقیمی

گام های جدید محور سازان ایران خودرو برای توسعه بازارهای صادراتی

شرکت محورسازان ایران خودرو برای افزایش سهم خود دربازار های داخلی و صادراتی درسال جهش تولید گام های جدیدی را بردارد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو فرشاد مقیمی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در جمع مدیران و کارکنان شرکت محورسازان ایران خودرو گفت : تولیدات شرکت محور سازان از کیفیت بالایی برخوردار است و […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

شرکت محورسازان ایران خودرو برای افزایش سهم خود دربازار های داخلی و صادراتی درسال جهش تولید گام های جدیدی را بردارد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

فرشاد مقیمی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در جمع مدیران و کارکنان شرکت محورسازان ایران خودرو گفت : تولیدات شرکت محور سازان از کیفیت بالایی برخوردار است و قابل رقابت در بازارهای صادراتی منطقه ای هستند.

وی با اشاره به نامگذاری سال جهش تولید ازسوی مقام معظم رهبری اشاره کرد : با توجه به پتانسیل های موجود ، شرکت محور سازان برای تحقق جهش تولیدو تامین نیاز خطوط تولید ایران خودرو تلاش بیش تری کنند.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو تاکید کرد : شرکت محورسازان باید حضور موثری در بازار قطعات یدکی درسال جاری داشته باشد و تمام سازو کارهای لازم در این زمینه تدارک ببیندو این امر با هماهنگی با شرکت ایساکو میسرخواهد شد.

وی تصریح کرد : این شرکت با همکاری ساپکو ومرکز تحقیقات ایران خودرو از ظرفیت های موجود برای افزایش تیراژ تولید اکسل برای محصولات سواری ایران خودرو استفاده کند.

مقیمی ، صادرات محصولات شرکت محورسازان به اروپا را قابل تحسین خواند و اشاره کرد : صادرات محصولات به کشورهای اروپایی نشان از کیفیت مطلوب محصولات تولیدی این شرکت دارد اما باید بازارهای صادراتی گسترش یابد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودروبا اشاره به اینکه شرکت های دانش بنیان می توانند مسیر توسعه صنعتی را کوتاه کنند افزود: استفاده ازتوان وتخصص شرکت های دانش بنیان دراولویت کاری محور سازان قرار گیرد.

وی به روز بودن و توان رقابت با شرکت های برتر جهت تولید محصولات جدید را یاداور شد و افزود:گروه صنعتی ایران خودرو در سایه همدلی و همکاری شرکت های دانش بنیان و قطعه سازان به منظور پاسخ گویی به نیاز مشتریان در سال 99 محصولات جدیدی را به بازار عرضه خواهد کرد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودروبا تاکیدبر نهضت کاهش هزینه های سربارتولید افزود: اصلاح ساختار مالی ونهضت کاهش قیمت تمام شده محصول و افزایش بهره وری از رویکردهای تازه این خودرو ساز است.

وی افزود:استفاده ازظرفیت های موجود جهت تامین ارز مورد نیازتولید باید مورد توجه مدیران شرکت های تابعه گروه صنعتی ایران خودرو قرار گیرد.

مقیمی تاکید کرد: توجه به منابع انسانی و استفاده از ظریفت های فکری و فنی کارکنان در سایه همدلی منجر به توسعه وارتقا شرکت محور سازان خواهد شد.

درادامه بهنام ولی نژاد مدیرعامل شرکت محور سازان ایران خودرو گفت : این شرکت در کنار تامین انواع اکسل مورد نیاز خطوط تولید صادرات محصولات با کیفیت خود را به اروپا شروع کرده است.

وی به رسالت شرکت محور سازان به تامین قطعات مورد نیاز ایران خودرو اشاره کرد وافزود:تولید انواع اکسل خودروهای سبک و قطعات مربوطه با اتکا به توانمندی کارکنان و استفاده از فناوری های کارامد در جهت افزایش رضایت مشتریان ایران خودرو انجام می شود.

ولی نژاد تمرکز بر تامین خطوط تولید ایران خودرو را ازاولویت های محورسازان دانست و گفت:این شرکت اکسل های عقب آریسان،پژو 206، رانا،405، دنا را تولید می کند.

مدیرعامل شرکت محور سازان به آمادگی این شرکت برای افزایش تولید اشاره کرد و گفت: با استفاده توان متخصصان این شرکت و همکاری با گروه صنعتی ایران خودرو بتوان همگام با تولید محصولات جدید ، قطعات مورد نیازخطوط تولید ایران خودرو را تامین کند.

وی با تاکید بر گسترش سهم بازار برای محصولات محور سازان افزود: در کنارتغذیه خطوط ایران خودرو، با همکاری با شرکت ایساکو برای عرضه قطعات منفصله طرح های جدیدی اجرا خواهد شد.

گفتنی است مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو و هیات همراه از سالن های مختلف تولیدی شرکت محورسازان بازدیدکرد.

انتهای پیام/

جهش تولید در ایران خودرو بر مدار توسعه محصولات جدید، ارتقای کیفیت، مشتری مداری

آمادگی قطعه سازان برای همکاری گسترده با ایران خودرو

سایپا بار اصلی تولید در سال ۹۸ را بر دوش کشید/ کرونا و خلف وعده نظام بانکی موجب عدم درخشش صنعت خودرو در اسفند ۹۸ شد

تولید روزانه 85 دستگاه پژو پارس در شیراز

ایران خودرو پیشتاز تولید محصول داخلی با کیفیت

سایپا با سبقت از ایران خودرو، خودروساز اول كشور شد

ارائه خدمات نوآورانه ، افزایش سهم بازار قطعات وجلب رضایت مشتریان

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی