پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رنو-لوگو

کاهش 26 درصدی فروش رنو در بازار جهانی

براساس گزارشات بدست رسیده فروش کلی رنو در جهان با کاهش ۲۶ درصدی مواجه شده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت خودروسازی رنو اعلام کرده است که با کاهش درآمدهای خود طی فصل نخست سال جاری مواجه شده است اما یادآور شد که هنوز برای تعیین تاثیر شیوع کرونا بر درآمد رنو در […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

براساس گزارشات بدست رسیده فروش کلی رنو در جهان با کاهش ۲۶ درصدی مواجه شده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت خودروسازی رنو اعلام کرده است که با کاهش درآمدهای خود طی فصل نخست سال جاری مواجه شده است اما یادآور شد که هنوز برای تعیین تاثیر شیوع کرونا بر درآمد رنو در کل سال جاری زود است.

بر این اساس درآمد رنو با کاهش ۱۹ درصدی به ۹/ ۱۰ میلیارد دلار رسید. رنو اکنون در پی دریافت میلیاردها یورو وام از دولت فرانسه، بزرگ‌ترین سهامدار خود است که وعده کمک به رنو را داده است.

فروش کلی رنو در جهان با کاهش ۲۶ درصدی طی این مدت مواجه شده است که بیشترین کاهش را بازار اروپا با افت ۳۶ درصدی به خود اختصاص داد.

رنو توانست خودروهای بیشتری را در روسیه نسبت به فرانسه بفروشد. هرچند کاهش فروش و درآمد تنها محدود به شرکت خودروسازی رنو نمانده است و اکنون تمامی خودروسازان بزرگ جهانی به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی کارخانه‌ها، نمایندگی‌های فروش و اخلال در زنجیره تامین قطعات با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند.

اتنهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

رنو فرانسه از ادامه همکاری با دانگ فنگ چین صرف نظر کرد

پژو سیتروئن و رنو فرانسه عنوان خودروساز بی ارزش را دریافت کردند

کراس اوور بعدی رنو، برقی خواهد بود

کری خوانی تازه نفس های دیروز/ مقایسه مگان و مزدا 3

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی