پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ام وی ام 315

هاچ بک محبوب و کم مصرف بازار با سیستم انتقال قدرت اتوماتیک، می آید

مدیران خودرو در نظر دارد تا فیس لیفت سوم ام وی ام 315 را راهی بازار کند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو از سال 1391 تا کنون ام وی ام 315 به عنوان یکی از پرطرفدارترین هاچ بک های موجود بازار ایران عرضه شده و همواره نظر بسیاری را به خود جلب کرده است. […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹

مدیران خودرو در نظر دارد تا فیس لیفت سوم ام وی ام 315 را راهی بازار کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

از سال 1391 تا کنون ام وی ام 315 به عنوان یکی از پرطرفدارترین هاچ بک های موجود بازار ایران عرضه شده و همواره نظر بسیاری را به خود جلب کرده است.

2 نسخه فیس لیفت از این خودرو به بازار آمده و این بار مدیران خودرو در نظر دارد تا فیس لیفت سوم را از این هاچ بک محبوب راهی بازار کند.

جدا از تغییرات ظاهری خودرو در برخی نماها و تغییر کلی داخل خودرو ، آپشن های جدید و مورد توجهی بر اساس نیاز بازار به این خودرو اضافه شده است.

خودرو 315 پلاس مدیران خودرو با گیربکس 4 سرعته اتوماتیک عرضه خواهد شد که مورد تقاضای بسیاری از خریداران خودروهای هاچ بک شهری است.

از سوی دیگر موتور 1.5 لیتری این خودرو با قدرت 107 اسب بخار بسیار کم مصرف بوده و دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 است.

این خودرو دارای آپشن های رفاهی جدید دیگری چون سانروف ، سیستم راهیاب ماهواره ایی ( جی پی اس ) و به لحاظ ایمنی مجهز به سیستم ایی اس پی ( کنترل پایداری الکتریکی ) است..

طراحی زیبا و مدرن ، ابعاد مناسب ، موتور کم مصرف و توانمند در کنار سیستم انتقال قدرت اتوماتیک و خدمات پس از فروش و شبکه گسترده نمایندگی های مدیران خودرو میتواند 315 پلاس را به یک انتخاب معقول تبدیل کند.

انتهای پیام/

بعد از 8 سال موفقیت، سومین نسخه از ام وی ام 315 به بازار می آید

٨ سال موفقيت براي ام وي ام 315

قیمت جدید محصولات ام وی ام با مدل 98 مشخص شد

اهدا 10000 ماسک توسط شركت چری به كشور ايران

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی