پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تسلا 3

خودروهای مدل ایکس و اس تسلا به روز رسانی شد

تسلا سامانه نرم‌افزاری جدیدی را برای افزایش کارآیی خودروهای مدل ایکس و اس عرضه کرده که بازدهی حرارتی آنها را بهبود می‌بخشد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو این نرم‌افزار به‌صورت خودکار روی خودروهای فوق به‌روزرسانی شده و باعث بهبود عملکرد سامانه موتوری «Raven» آنها می‌شود؛ به‌طوری که شتاب صفر تا صد خودروهای مدل اس […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹

تسلا سامانه نرم‌افزاری جدیدی را برای افزایش کارآیی خودروهای مدل ایکس و اس عرضه کرده که بازدهی حرارتی آنها را بهبود می‌بخشد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

این نرم‌افزار به‌صورت خودکار روی خودروهای فوق به‌روزرسانی شده و باعث بهبود عملکرد سامانه موتوری «Raven» آنها می‌شود؛ به‌طوری که شتاب صفر تا صد خودروهای مدل اس و ایکس به ترتیب از ۵/ ۲ و ۷/ ۲ ثانیه به ۳/ ۲ و ۶/ ۲ ثانیه کاهش پیدا خواهد کرد.

هنوز به‌طور دقیق اعلام نشده این به‌روزرسانی چگونه باعث بهبود عملکرد خودروها خواهد شد ولی گفته می‌شود بهینه‌سازی سامانه‌های کنترلی موتور و پایین‌تر آوردن محور جلوی خودرو، دلیل بهبود عملکرد خواهد بود.

تنها موردی که رسما از سوی تسلا اعلام شده «بهبود توانایی حرارتی» خودرو است. گفته می‌شود تسلا پس از آزمایش‌های مکرر روی محصولات خود و سنجش عملکرد آنها با نمونه‌های رقیب پورشه، تصمیم به ارائه این به‌روزرسانی گرفته است.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

روبوتاکسی تسلا آماده شد

نیمی از کارکنان تسلا در مرخصی اجباری بدون حقوق به سر می برند

تسلاهواکش تولید می کند

راز عدم کاهش فروش تسلا چیست؟

ساخت کارخانه ای برای تولید سایبرتراک هدف بعدی تسلا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی