پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ترافیک جاده چالوس

افزایش 5 درصدی تردد ها در محورهای برون شهری

براساس آخرین اطلاعات دریافتی میزان تردد ها در محورهای برون شهری نسبت به روز گذشته با افزایش 4.4 درصدی همراه بوده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو گزارش این مرکز از آخرین وضعیت جاده های شمالی از تردد روان در جاده‌های چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت مسیر […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹

براساس آخرین اطلاعات دریافتی میزان تردد ها در محورهای برون شهری نسبت به روز گذشته با افزایش 4.4 درصدی همراه بوده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

گزارش این مرکز از آخرین وضعیت جاده های شمالی از تردد روان در جاده‌های چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت مسیر رفت و برگشت خبر می‌دهد.

آخرین وضعیت ترافیکی سایر جاده‌ها نیز از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین- کرج- تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلاک و ترافیک سنگین در محور شهریار- تهران محدوده شهرقدس خبر می‌دهد.

براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار وگشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، اکنون به‌استثنای جاده‌های مسدود و ممنوع،‌ مابقی جاده‌های مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.

در شبانه ‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار ۲۹۵ تردد شمار فعال در محورهای برون‌شهری ، نسبت به روز قبل ۴.۴ درصد افزایش تردد را نشان می‌دهد.

گزارش مرکز مدیریت راهها اضافه می‌کند که سهم وسایل نقلیه سنگین حدود ۱۸.۱درصد و اوج تردد بین ساعت‌های ۱۸ تا ۱۹ و کمترین تردد بین ساعت‌های ۴ تا ۵ صورت پذیرفته که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب‌تری را برای سفر انتخاب کنند.

آزادراه تهران – شمال ( قطعه یک)، واقع دراستان تهران نیز تا ۱۵ خرداد، از ساعت ۱۹ تا ۷ صبح روز بعد، به‌ دلیل اجرای عملیات تکمیل سامانه های هوشمند، مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین کرج – چالوس، هراز و فیروزکوه انجام می شود.

انتهای پیام/ منبغ: ایرنا

افتتاح 110 کیلومتر راه جدید تا پایان سال در سه استان

کاهش 1.8 درصدی ترددها نسبت به روز گذشته در جاده های برون شهری

ترافیک سنگین در 2 محور شهریار و کرج به سمت تهران/ تردد در دیگر جاده ها روان است

افزایش 12 درصدی تردد در محورهای برون شهری نسبت روز قبل

افزایش 15 درصدی تردد در محورهای برون شهری

کاهش 4.2 درصدی ترددها در جاده ها نسبت به روز گذشته

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی