پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سنگاپور ایرلاینز

چوب حراج بر هواپیماهای فعال سنگاپور ایرلاینز

طبق گزارش های منتشر شده، شرکت هواپیمایی سنگاپور ایرلاینز قصد دارد شماری از هواپیماهای فعال در ناوگان هوایی خود را به فروش برساند تا بدین ترتیب از خطر ورشکستگی و فروپاشی نجات یابد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت هواپیمایی سنگاپور ایرلاینز که یکی از بزرگترین ایرلاین های فعال در منطقه شرق آسیا به […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

طبق گزارش های منتشر شده، شرکت هواپیمایی سنگاپور ایرلاینز قصد دارد شماری از هواپیماهای فعال در ناوگان هوایی خود را به فروش برساند تا بدین ترتیب از خطر ورشکستگی و فروپاشی نجات یابد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت هواپیمایی سنگاپور ایرلاینز که یکی از بزرگترین ایرلاین های فعال در منطقه شرق آسیا به شمار می رود، طبق آخرین گزارش های منتشر شده از سوی مجله فوربس که در وب‌سایت simpleflying نیز آمده است، به نظر می رسد که تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس کرونا، افت شدید تقاضا برای سفرهای هوایی و بحران های مالی قصد دارد شماری از هواپیماهای فعال در ناوگان هوایی خود را به فروش برساند تا بدین ترتیب از خطر ورشکستگی و فروپاشی نجات یافته و با افزایش نقدینگی بتواند بخش زیادی از هزینه‌های خود را در بحران کرونا بپردازد.

صنعت هوایی بدون شک یکی از نخستین و بزرگترین قربانیان شروع گسترده و همه‌گیری ویروس خطرناک و مرگبار کرونا به شمار می رود و بسیاری از شرکت های هواپیمایی در سراسر جهان با مشکلات و بحران های مالی شدیدی روبرو شده اند و برخی از آنها اعلام کرده اند که در خطر فروپاشی و ورشکستگی قرار گرفته اند. از آنجایی که درآمدزایی و سودآوری ایرلاین ها به نزدیک صفر رسیده است، خیل عظیمی از کارکنان و پرسنل این خود را در این راستا اخراج و تعدیل نیرو کرده‌اند.

سنگاپور ایرلاینز در ناوگان هوایی خود بالغ بر ۱۳۰ فروند هواپیما انواع مختلف در اختیار دارد که حدود ۷۰ فروند هواپیمای آن به زیر مجموعه های این شرکت از جمله silk air و scoot تعلق دارد.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

بازگشایی و از سرگیری مجدد پروازها در فرودگاه رامسر

تسهیلات وعده داده شده به ایرلاین های داخلی هنوز پرداخت نشده است

پرداخت 8 هزار میلیارد ریال هزینه استرداد بلیت به مسافران توسط ایرلاین های داخلی و خارجی

ایرلاین های خارجی هزینه استرداد بلیت را نمی پردازند

هنوز وام کرونایی یا تسهیلاتی به صنعت هوانوردی تزریق نشده است/ کادر پروازی خانه نشین شده اند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی