پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پراید

پراید یک خودرو درون شهری است و نباید از شهر خارج شود

رییس سازمان استاندارد با بیان اینکه پراید در خیلی از کشورهای دیگر استفاده می شود اشاره کرد: در قانون کشورهایی که مردم از خودرو پراید بهره می برند آمده که این خودرو نباید از شهر خارج شود زیرا یک خودرو درون شهری است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو نیره پیروزبخت رئیس سازمان استاندارد در […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹

رییس سازمان استاندارد با بیان اینکه پراید در خیلی از کشورهای دیگر استفاده می شود اشاره کرد: در قانون کشورهایی که مردم از خودرو پراید بهره می برند آمده که این خودرو نباید از شهر خارج شود زیرا یک خودرو درون شهری است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

نیره پیروزبخت رئیس سازمان استاندارد در پاسخ به پرسشی مبنی بر سختگیری سازمان استاندارد بر تولید خودروها برای جلوگیری از حوادث جاده‌ای، گفت: درباره همه حوادثی که رخ می‌دهد باید تمام مولفه‌های حادثه را در نظر بگیریم، به اعتقاد بنده خودرو مولفه موثری است؛ اما عدم رعایت قوانین و مقررات رانندگی و فرهنگ رانندگی نیز سهم بسزایی دارند.

وی در این راستا بیان کرد: برای مثال خودرو پراید در خیلی از کشورهای دیگر استفاده می‌ شود؛ اما در مقررات آنها آمده است که این خودرو نباید از شهر خارج شود؛ در حالی که اگر چنین مساله‌ای در قانون ما پیش‌بینی می‌شد، از بسیاری از حوادث رانندگی جلوگیری به عمل می ‌آمد.

این مقام مسئول ادامه داد: پراید خودروی درون ‌شهری به حساب می ‌آید و بیشترین ناایمنی آن در جاده‌ها دیده شده است؛ البته اکنون استانداردهای جدیدی درنظر گرفته شده و پراید هم قرار است حذف شود.

انتهای پیام/ منبع: مهر

ماشین اولی ها! / بهترین گزینه‌ها برای خرید نخستین خودرو ایرانی

منتقدان همیشگی پراید خواستار ادامه تولید آن شده‌اند!؟

پیش فروش 14 محصول سایپا در روز جمعه نیز ادامه دارد

خداحافظ پراید!/ پراید در مقایسه با جانشین خود تیبا، چه وضعیتی دارد؟

تمامی محصولات سایپا بعد از تولید بررسی و آزمایش می شوند

از تحریم سخت خودروسازی تا تحمیل زیان های پیاپی به خودروسازان / جایگزینی بهتر است یا انتظار؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی