پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مینی ون نیسان

توکیو ، میزبان مینی ون نیسان

بعد از معرفی اولین محصولات کانسپت هونداسوزوکی در نمایشگاه اتومبیل توکیو ژاپن،شرکت خودروسازی بزرگ ژاپن یعنی نیسان هم دست به کار شده و برای رقابت با با کانسپت منحصر به فرد “ایر تریزر” سوزوکی، کانسپتی مینی ون را با نام “دیز (Dayz)” در نمایشگاه توکیو به نمایش گذاشت. این محصول را با توجه به شباهت‌های […]

javankhodro
سه شنبه - ۱۴ مهر ۱۳۹۴

بعد از معرفی اولین محصولات کانسپت هونداسوزوکی در نمایشگاه اتومبیل توکیو ژاپن،شرکت خودروسازی بزرگ ژاپن یعنی نیسان هم دست به کار شده و برای رقابت با با کانسپت منحصر به فرد “ایر تریزر” سوزوکی، کانسپتی مینی ون را با نام “دیز (Dayz)” در نمایشگاه توکیو به نمایش گذاشت.

این محصول را با توجه به شباهت‌های سگمنتی و شکل و شمایل، با کانسپت سوزوکی ایر تریزر مقایسه می کنیم.

مینی ون نیسان مینی ون نیسان

از نظر طراحی و شکل ظاهری این محصول زمین تا آسمان با ایر تریزر متفاوت است .طراحان نیسان این قضیه را کمی جدی‌تر گرفته و یک طراحی سنگین‌تر و جذاب‌تر را بر خلاف طراحی ساده و قوطی کبریتی ایر تریزر،توسعه داده‌اند.

در فسمت جلویی این محصول ، از جلوپنجره‌ای شبیه به نیسان ماکسیما و چراغ‌هایی پیشرفته تمام LED استفاده شده است.همچنین ،بر روی سپر هم دو مه شکن بزرگ با نوری به اصطلاح خودمان یخی طراحی شده که در کنار دیگر موئلفه‌های ذکر شده، یک طراحی بهتر و چندین برابر جذاب‌تر از ایر تریزر را خلق کرده‌اند.  درب ورود به داخل کابین دیز نیز برخلاف ایر تریزر، به صورت سنتی طراحی شده است که در جهتی مخالف یکدیگر و شبیه به درب‌های اتومبیل‌های رولزرویس باز شده و دسترسی آسان‌تری را به داخل کابین فراهم می‌کند.

مینی ون نیسان مینی ون نیسان مینی ون نیسان

اما باید در نظر داشته باشید که داخل این کابین ، برخلاف ایر تریزر که از صندلی‌هایی ابتکاری با چند حالت مختلف سود می‌برد، نیسان از صندلی‌هایی ثابت استفاده کرده است.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی