پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

موتور سیکلت برقی

ورود موتورسیکت برقی تولید داخل به فاز پلاک گذاری

یک شرکت دانش بنیان اعلام کرد: فرآیند تولید موتورسیکلت برقی اعم از طراحی، نمونه سازی و تولید انجام شده و هم اکنون این محصول آماده دریافت مجوزهای لازم است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو پویان احمدی‌زاده، مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان اظهار کرد: در این شرکت موفق شدیم تمام فرایندهای تولید موتور سیکلت برقی اعم […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹

یک شرکت دانش بنیان اعلام کرد: فرآیند تولید موتورسیکلت برقی اعم از طراحی، نمونه سازی و تولید انجام شده و هم اکنون این محصول آماده دریافت مجوزهای لازم است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

پویان احمدی‌زاده، مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان اظهار کرد: در این شرکت موفق شدیم تمام فرایندهای تولید موتور سیکلت برقی اعم از طراحی، نمونه‌سازی و تولید را انجام دهیم و در حال حاضر نمونه این محصول به صورت کامل تهیه و موفق به دریافت مجوزهای لازم شده است.

وی افزود: اخذ مجوز پلاک‌گذاری از جمله مراحل نهایی است که در صورت تکمیل این مرحله، آخرین موانع در مسیر تجاری‌سازی محصول نیز برداشته خواهد شد.

این محقق با اشاره به عملکرد این موتور سیکلت اشاره کرد: این موتور سیکلت با هر بار شارژ، ۶۵ کیلومتر را پیمایش می‌کند. هر بار شارژ این وسیله در حدود ۱۰۰۰ تومان هزینه دارد که با توجه به افزایش قیمت بنزین، صرفه اقتصادی استفاده از محصول را نسبت به گذشته افزایش داده است.

وی در این راستا ادامه داد: باطری از جمله قطعات کلیدی در وسایل نقلیه برقی ‌است، به همین علت باطری این موتور سیکلت به مدت دو سال توسط خود شرکت ضمانت می‌شود.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

لزوم ورود موتورسیکلت و خودرو برقی به کشور

برای تولیدکننده مانع تراشی نکنید خودش حمایت است

رانندگی با موتورسیکلت برقی بدون گواهینامه خلاف قانون است

لزوم بسترسازی برای تولید موتورسیکلت های برقی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی