پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازار خودروی چین

بزرگترین بازار خودرو جهان دوباره رونق گرفت

فروش ماهانه خودرو در چین برای نخستین‌ بار از حدود دو سال گذشته با رشد مواجه شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو در حالی که پس از کنترل شیوع ویروس کووید-۱۹ و همزمان با بازگشایی نمایندگی‌های فروش و کسب‌و‌کارها، انتظارها نیز برای بهبود بازار خودرویی این کشور افزایش یافت. بر اساس اعلام سازمان تولیدکنندگان […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

فروش ماهانه خودرو در چین برای نخستین‌ بار از حدود دو سال گذشته با رشد مواجه شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

در حالی که پس از کنترل شیوع ویروس کووید-۱۹ و همزمان با بازگشایی نمایندگی‌های فروش و کسب‌و‌کارها، انتظارها نیز برای بهبود بازار خودرویی این کشور افزایش یافت.

بر اساس اعلام سازمان تولیدکنندگان خودروی چین در ماه آوریل، خودروسازان حدود 2 میلیون دستگاه از محصولات خود را به نمایندگی‌های فروش تحویل دادند که این میزان نشان از رشد ۹/ ۰ درصدی نسبت به آوریل ۲۰۱۹ دارد.

این نخستین رشد ماهانه بر پایه مقایسه سالانه در بازار خودرو از ژوئن ۲۰۱۸ محسوب می‌شود، اگرچه فروش خودرو طی چهار ماه نخست سال ۲۰۲۰ و تحت‌تاثیر مستقیم تعطیلی‌های ناشی از کرونا، با ثبت کاهش ۳۲ درصدی به ۶۷/ ۵ میلیون دستگاه رسید.

آمارهای مثبت ماه آوریل امیدواری‌ها نسبت به بهبود بزرگ‌ترین بازار خودروی جهان را پس از افول بحران کرونا تقویت کرده و امید را به خودروسازان بازگردانده است.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

افزایش 13.6 درصدی فروش خودرو در چین به نام جنرال موتورز ثبت شد

پیش بینی افت 10 درصدی فروش خودرو در بزرگترین بازار خودرو دنیا در سال 2020

موتور هوندا چین روشن شد

افت 43 درصدی فروش محصولات جنرال موتورز در چین

آغاز مجدد فعالیت تویوتا در چین

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی