پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مرسدس بنز

برنامه مرسدس بنز برای سال 2022

شرکت مادر مرسدس بنز اعلام کرد که بنا دارد تا خودروهای مسافربری با تولید کربن صفر را تا سال ۲۰۲۲ روانه بازارها کند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت خودروسازی دایملر آلمان که برند مادر مرسدس بنز است اعلام کرد که بنا دارد تا خودروهای مسافربری با تولید کربن صفر را تا سال ۲۰۲۲ […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۷ خرداد ۱۳۹۹

شرکت مادر مرسدس بنز اعلام کرد که بنا دارد تا خودروهای مسافربری با تولید کربن صفر را تا سال ۲۰۲۲ روانه بازارها کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت خودروسازی دایملر آلمان که برند مادر مرسدس بنز است اعلام کرد که بنا دارد تا خودروهای مسافربری با تولید کربن صفر را تا سال ۲۰۲۲ روانه بازارها کند.

اولا کالنیوس، مدیرعامل دایملر گفت:« حالا ما در مسیر تولید جهانی خودروهای بدون آلاینده کربنی تا سال ۲۰۲۲ قرار داریم.» این برنامه دایملر برای تولید خودروهای پاک پیش از این تنها برای قاره اروپا در نظر گرفته شده بود.

به‌نظر می‌رسد دایملر نیز نظیر برخی دیگر از خودروسازان نظیر ولوو، قصد دارد در دوران پساکرونا استراتژی جدیدی را برای تولید و فروش محصولات خود در جهان به کار بگیرد.

پیش از این مدیرعامل شرکت ولوو نیز اعلام کرده بود که این خودروساز سوئدی در دوران پساکرونا بیش از پیش به توسعه فناوری‌های نوین در خودروها نظیر خودروهای تمام‌برقی مشغول خواهد بود و اگر دولت‌ها پس از پایان کرونا حمایت خود از خودروهای نوین را در ازای خودروهای بنزینی کنار بگذارند، پول خود را تلف کرده‌اند.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

تعطیلی کارخانه های مرسدس بنز در آمریکا تمدید شد

سقوط 70 درصدی دایملر آلمان طی سه ماه نخست سال 2020

مرسدس بنز ون برقی خود را به روز رسانی کرد

هیبریدی های مرسدس بنز در راه عرضه به بازار

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی