پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تبدیل دوچرخه عادی به الکتریکی (2)

دوچرخه عادی با الکترون ویل ، الکتریکی می شود

با توجه به اینکه محبوبیت دوچرخه های الکتریکی به تدریج در حال افزایش است اما افرادی نیز هستند که برای تعویض دوچرخه خود با مدل الکتریکی ، تمایلی ندارند.”الکترون ویل” محصولی مناسب برای این دسته از افراد می باشد ، چرا که با افزودن چند ویژگی هوشمند دوچرخه عادی را به یک دوچرخه الکتریکی تبدیل […]

javankhodro
پنجشنبه - ۱۶ مهر ۱۳۹۴

با توجه به اینکه محبوبیت دوچرخه های الکتریکی به تدریج در حال افزایش است اما افرادی نیز هستند که برای تعویض دوچرخه خود با مدل الکتریکی ، تمایلی ندارند.”الکترون ویل” محصولی مناسب برای این دسته از افراد می باشد ، چرا که با افزودن چند ویژگی هوشمند دوچرخه عادی را به یک دوچرخه الکتریکی تبدیل می کند.

الکترون ویل محصولی نوآورانه و پیشرفته شامل یک چرخ موتوردار می باشد ، که دو اندازه 26 اینچ و 28 اینچ را در بر می گیرد. این چرخ از طراحی ساده و زیبایی سود می برد و به راحتی قابلیت جایگزینی با چرخ جلو دوچرخه را دارد.

تبدیل دوچرخه عادی به الکتریکی (2)

الکترون ویل مجهز  به موتور الکتریکی 250 وات و باتری قابل شارژ داخلی 24 ولت 10.7 آمپرساعت می باشد که با یک بار شارژ کامل دامنه حرکت 16 تا 22 مایل (26 تا 35 کیلومتر) را پوشش می دهد. این چرخ موتوردار امکان دستیابی به بیشینه سرعت 19.9 مایل در ساعت (32 کیلومتر در ساعت) را فراهم می کند.

همچنین ، الکترون ویل دارای چندین حسگر یکپارچه شده است که به طور مداوم بر شرایط سواری نظارت کرده و به صورت اتوماتیک نیروی چرخ را بر اساس مسیرهای متفاوت تنظیم می کنند. همچنین، فناوری بلوتوث این امکان را فراهم می کند تا الکترون ویل به صورت بی سیم با تلفن هوشمند کاربر ارتباط برقرار کرده و اپلیکیشن اختصاصی آن تمامی اطلاعات جمع آوری شده و وضعیت چرخ الکتریکی را نمایش می دهد.

تبدیل دوچرخه عادی به الکتریکی (2)

برچسب قیمت الکترون ویل  800 دلار می باشد و از فصل نخست سال آینده میلادی روانه بازار خواهد شد.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی