پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

DS6

برند لوکس DS رسما به بازار خواهد آمد

 گروه آرین موتور هفته گذشته طی مراسمی در حضور رسانه ها از برند DS که یک برند لوکس فرانسوی در گروه خودروهای پرمیوم است، رونمایی کرد. داریوش بی‌ریا در نشست خبری رونمایی از این برند گفت: به طور متوسط سالانه 50 هزار دستگاه انواع خودرو سواری به ایران وارد می شود که 10 درصد این […]

javankhodro
شنبه - ۱۸ مهر ۱۳۹۴

 گروه آرین موتور هفته گذشته طی مراسمی در حضور رسانه ها از برند DS که یک برند لوکس فرانسوی در گروه خودروهای پرمیوم است، رونمایی کرد.

داریوش بی‌ریا در نشست خبری رونمایی از این برند گفت: به طور متوسط سالانه 50 هزار دستگاه انواع خودرو سواری به ایران وارد می شود که 10 درصد این خودروها پریمیوم هستند و توانسته‌اند مشتریان قابل توجهی را در بازار ایران به سمت خود جلب کنند.

مدیر عامل گروه آرین موتور افزود: برنامه شرکت آرین موتور به عنوان نمایندگی انحصاری DS این است تا سهمی 20 درصدی از خودروهای پریمیوم در ایران را به دست آورد و بتواند سالانه هزار دستگاه از انواع مدل‌های این برند را وارد بازار ایران کند. مدل های مختلف این برند از 100 تا 250 میلیون تومان قیمت خواهند داشت که در دسته خودروهای لوکس طبقه بندی می شوند.

DS پا به 60 سالگی گذاشته است و حالا قصد دارد با مدل های DS3, DS4, DS5, DS5LS, DS6 وارد بازار ایران شود. آرین موتور وعده داد که خدمات پس از فروش این خودروهت و تامین قطعات به صورت VIP خواهد بود.

 DS

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی