پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آغاز‌ مراسم قرعه کشی فروش فوق العاده محصولات سایپا/ قیمت کارخانه خودرو شاهین اعلام شد

مراسم قرعه کشی فروش فوق العاده محصولات سایپا با حضور مقامات سازمان های نظارتی آغاز شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو؛ مراسم قرعه کشی فروش فوق العاده محصولات گروه خودروسازی سایپا امروز در شرکت پارس خودرو با حضور مقامات و نماینده های سازمان های نظارتی برگزار شد. اینجا بیشتر بخوانید: تقاضا برای کدام خودرو سایپا […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۸ خرداد ۱۳۹۹

مراسم قرعه کشی فروش فوق العاده محصولات سایپا با حضور مقامات سازمان های نظارتی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو؛ مراسم قرعه کشی فروش فوق العاده محصولات گروه خودروسازی سایپا امروز در شرکت پارس خودرو با حضور مقامات و نماینده های سازمان های نظارتی برگزار شد.

اینجا بیشتر بخوانید: تقاضا برای کدام خودرو سایپا بیشتر است؟

باقری قائم مقام مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به آغاز ثبت نام دوره بعدی پیش فروش محصولات این خودروساز بعد از اتمام قرعه کشی امروز بیان کرد قریب به یک میلیون نفر متقاضی ثبت نام کرده اند که حدود ۸ درصد از این تعداد از فرآیند قرعه کشی حذف شده اند در این مراسم ۱۱۰ هزار خودرو قرعه کشی خواهیم کرد.

این مقام مسئول گروه خودروسازی سایپا توضیح داد: شنیده ها حاکی از آن است که اگر خودرو موجود است چرا در بازار عرضه نمی شود، باید این نکته توجه داشته باشیم که ۱۲۰ هزار خودرو تحویل مردم شده است این امر گویای تلاش خودروساز ها برای استمرار در عرضه خودرو بوده است لازم به ذکر است که میزان عرضه خودرو با افزایش ۵۵ درصدی همراه بوده است. نکته دیگری اینکه ساعت ۱۴ امروز سایت پیش فروش محصولات سایپا باز می شود که این دوره اولین عرضه شاهین، کوییک اس و ساینا اس خواهد بود.

باقری با اشاره به ادامه دار شدن روند تامین کاتالیست بیان کرد: شاهین در زمستان تحویل خواهد شد. قیمت خودرو ها همگی علی‌الحساب است یعنی بخشی از قیمت را پرداخت کرده و مابقی را بعدها پرداخت خواهند کرد. مکانیزم پیش فروش پرداخت بخشی از قیمت است و باید رعایت شود.

قائم مقام مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا در این مراسم اعلام کرد: این گروه در در اولین عرضه خودرو شاهین که امروز برگزار میشود قیمت این محصول جدید ۸۰ میلیون تومان خواهد بود.

براساس آمار سهم خودروی تیبا در این طرح فروش ۲ هزار دستگاه ، تیبا ۲ ( ۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو) ، ساینا سهم هزار و ۹۰۰ دستگاه، وانت ۱۵۱ (هزار دستگاه خودرو ) ، نیسان دو گانه سوز آپشنال هزار و ۶۰۰ دستگاه ، پیکاپ ریچ ۱۲۰ دستگاه و نیسان دیزل ۸۸۰ دستگاه دارد.

بر همین اساس در این طرح فروش بیشترین سهم به خودروی تیبا ۲ اختصاص دارد و کمترین سهم برای خودروی پیکاپ ریچ تعیین شده است.

سلیمانی مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اعلام کرد: لیست اسامی منتخبین قرعه کشی فروش فوق العاده خودرو بلافاصله پس اعلام میشود، در این راستا این لیست علاوه بر اینکه در سایت رسمی گروه خودروسازی سایپا اعلام می شود از طریق پیامک به افراد منتخب اطلاع رسانی خواهد شد.

وی ادامه داد: به شکل همزمان در اعلام لیست منتخبین پیش فروش سه محصول جدید سایپا که شامل شاهین، کوییک اس و ساینا اس خواهد بود صورت میگیرد.

وی همچنین قیمت شاهین را ۸۰ میلیون تومان اعلام کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی