پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

شارژ خودرو برقی

پرداخت 6 هزار پوند به مردم توسط دولت انگلیس به منظور خرید خودرو برقی

نخست وزیر انگلیس در نظر دارد 6000 پوند (7609.20 دلار) به رانندگان بپردازد تا خودروهای دیزلی و بنزینی خود را با خودروهای برقی تعویض کنند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس در نظر دارد 6000 پوند (7609.20 دلار) به رانندگان بپردازد تا خودروهای دیزلی و بنزینی خود را با خودروهای […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۹ خرداد ۱۳۹۹

نخست وزیر انگلیس در نظر دارد 6000 پوند (7609.20 دلار) به رانندگان بپردازد تا خودروهای دیزلی و بنزینی خود را با خودروهای برقی تعویض کنند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس در نظر دارد 6000 پوند (7609.20 دلار) به رانندگان بپردازد تا خودروهای دیزلی و بنزینی خود را با خودروهای برقی تعویض کنند. این اقدام در راستای طرح های دولت انگلیس برای راه اندازی دوباره اقتصاد انجام می شود.

به گفته جانسون، ششم جولای تاریخ احتمالی اعلام طرح تعویض خودروها با خودروهای جدید است. قرار است این اقدام محرکی باشد برای تولید خودروهای برقی در انگلیس پس از تعطیلی های ناشی از همه گیری ویروس کرونا.

کمیسیون اروپا درخواست هایی از طرف خودروسازان داشته تا محرک هایی برای تقویت فروش خودروها ایجاد شود. فروش خودرو در اروپا در بحبوحه قرنطینه های اعمال شده برای مهار گسترش ویروس کرونا سقوط کرده است.

در همین حین، سیاستمداران و سرمایه‌گذاران به اتحادیه اروپا فشار می آورند تا از سرمایهگذاری های پاک برای آغاز رشد فروش خودرو ها بهره ببرند تا به اهداف محیط زیستی نزدیک شوند.

اروپا به خاطر همه‌گیری ویروس کرونا وارد رکود شده و خودروسازان می‌ترسند مصرف‌کنندگان نتوانند هزینه تامین خودروهای جدید را بپردازند.

انتهای پیام/ منبع: تسنیم

چرا خودروهای الکتریکی و هیبریدی در بازارهای جهانی محبوب هستند؟

کرونا عامل افزایش فروش خودرو اروپایی ها

15 هزار خودرو برقی و هیبریدی در سال جدید تولید خواهد شد

شارژ سریع باتری خودروهای الکتریکی خراب می کند

کونا هیوندای رکورد زد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی