پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خودروهای برقی

کرونا عامل افزایش فروش خودرو اروپایی ها

طبق جدیدترین آمار فروش وسایل ‌نقلیه برقی، میزان فروش این خودروها در بازار های اروپایی با ثبت تقاضای ۷۹ هزار و ۳۰۰ دستگاهی از چین با آمار تقاضای ۷۷ هزار و ۲۰۰ دستگاهی، سبقت بگیرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو جدیدترین آمار فروش وسایل ‌نقلیه برقی نشان می‌دهد که فروش این محصولات در پنج […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹

طبق جدیدترین آمار فروش وسایل ‌نقلیه برقی، میزان فروش این خودروها در بازار های اروپایی با ثبت تقاضای ۷۹ هزار و ۳۰۰ دستگاهی از چین با آمار تقاضای ۷۷ هزار و ۲۰۰ دستگاهی، سبقت بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

جدیدترین آمار فروش وسایل ‌نقلیه برقی نشان می‌دهد که فروش این محصولات در پنج بازار بزرگ اروپا شامل آلمان، فرانسه، بریتانیا، ایتالیا و اسپانیا توانسته با ثبت تقاضای ۷۹ هزار و ۳۰۰ دستگاهی از چین با آمار تقاضای ۷۷ هزار و ۲۰۰ دستگاهی، سبقت بگیرد.

به‌نظر می‌رسد که تعطیلی اغلب کارخانه‌های چین در زمان شیوع شدید ویروس کرونا طی سه ماه نخست سال ‌جاری عامل اصلی جا ماندن آمار فروش خودرو های برقی در چین از بازارهای بزرگ اروپا است.

در فصل نخست سال ۲۰۲۰ نیز میزان فروش خودروهای برقی در اروپا نسبت به همین زمان در سال ۲۰۱۹، به بیش از دو برابر افزایش یافت.

در چین نیز در این مدت روند برعکس بود و به دلیل اینکه شیوع کرونا از چین آغاز شده بود و کارخانه‌های چینی مدت‌ها قبل از کارخانه‌‌های اروپایی تعطیل شده بودند، در این کشور میزان فروش خودروهای برقی در سه ماه نخست سال‌جاری نسبت به همین مدت در سال گذشته به بیش از نصف کاهش یافت.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

شارژ سریع باتری خودروهای الکتریکی خراب می کند

کونا هیوندای رکورد زد

رشد فروش خودرو برقی در منطقه اسکاندیناوی

برقی سازی 40 درصد از خودروهای سوبارو تا سال 2030

سرمایه گذاری 100 میلیون یورویی هیوندای برای تولید ون برقی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی