پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لوگوی هیوندای

سرمایه گذاری 100 میلیون یورویی هیوندای برای تولید ون برقی

گروه خودروسازی هیوندای موتورز بنا دارد تا سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیون یورویی را در یک استارت‌آپ بریتانیایی انجام دهد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو گروه خودروسازی هیوندای‌موتور که برند مادر کیا‌موتور نیز محسوب می‌شود اعلام کرد که بنا دارد تا سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیون یورویی را در یک استارت‌آپ بریتانیایی انجام دهد که با هدف تولید […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۹ دی ۱۳۹۸

گروه خودروسازی هیوندای موتورز بنا دارد تا سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیون یورویی را در یک استارت‌آپ بریتانیایی انجام دهد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

گروه خودروسازی هیوندای‌موتور که برند مادر کیا‌موتور نیز محسوب می‌شود اعلام کرد که بنا دارد تا سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیون یورویی را در یک استارت‌آپ بریتانیایی انجام دهد که با هدف تولید ون‌های برقی تا سال ۲۰۲۱ فعالیت می‌کند.

شرکت ارایوال که از سال ۲۰۱۵ در لندن تاسیس شد، هم‌اکنون یک اتوبوس جعبه‌مانند با ظاهر مدرن را طراحی کرده است و بنا دارد که آن را وارد بازار حمل‌و‌نقل کند.

شرکت مزبور اعلام کرده است که این ون می‌تواند با هر بار شارژ مسافتی حدود ۴۸۰ کیلومتر را بپیماید. ارایوال در بیانیه‌ای اعلام کرد که با هیوندای و کیا برای تولید و توسعه چند وسیله نقلیه برقی در بازارهای جهانی همکاری می‌کند.

این دو شرکت کره‌ای سال گذشته نیز در یک شرکت کروات، سرمایه‌گذاری ۸۹ میلیون دلاری را برای تولید نسل جدید خودروهای برقی انجام دادند.

ارایوال می‌گوید که سیستم دستیار راننده پیشرفته‌ای را روی ون‌های خود نصب می‌کند که می‌توانند در آینده به قابلیت خودران‌ هم مجهز شوند.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

هیوندای و کیا موتورز به دنبال توسعه تولید خودروهای برقی

هر آنچه می خواهید از هیوندای ورنا بدانید/ آفتابی که هنوز غروب نکرده!

با 10 خودروساز بزرگ دنیا آشنا شوید

بازار گرم شاسی بلندها در سرمای رکود/ هیوندای سانتافه بخریم یا نیسان ایکس تریل؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی