پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خدمات هیوندای

استقبال مالكين هيوندای از طرح خدمات KTL

نماينده رسمي خدمات هيوندای در ايران از استقبال مالكين خودروهاي هيوندای از طرح خدمات با تخفيف اين شركت خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شركت تجارت بين المللي و پشتيباني كرمان خودرو نماينده رسمي خدمات هيوندای در ايران كه وظيفه ارائه خدمات به اين خودروهاي اين برند را بر عهده دارد، خبر از […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۰ خرداد ۱۳۹۹

نماينده رسمي خدمات هيوندای در ايران از استقبال مالكين خودروهاي هيوندای از طرح خدمات با تخفيف اين شركت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شركت تجارت بين المللي و پشتيباني كرمان خودرو نماينده رسمي خدمات هيوندای در ايران كه وظيفه ارائه خدمات به اين خودروهاي اين برند را بر عهده دارد، خبر از استقبال مالكين خودروهاي هيوندای از طرح خدمات با تخفيف اين شركت داد.

اين شركت كه از ١٧ خرداد طرح (( شوق زندگي در تابستان با هيونداي)) را استارت زده است، با توجه به استفاده از قطعات اورجينال و خدمات استاندارد، با استقبال مالكين اين خودروها مواجه شده است.

در اين طرح فيلتر روغن، هواي ورودي به موتور و محلول شوينده موتور با ١٠ درصد تخفيف و فيلتر تهويه مطبوع با ٣٠ درصد تخفيف ارائه خواهد مي شوند.

گفتني است KTL به پاس تقدير از تلاش هاي كادر درمان كشور در مبارزه با ويروس كرونا، تا ٥٠ درصد تخفيف سرويس هاي دوره اي را براي اين عزيزان در نظر گرفته است. طرح ((شوق زندگي در تابستان با هيوندای)) تا ٢٩ خرداد ادامه دارد.

انتهای پیام/

آغاز طرح خدمات دوره ای هیوندای با تخفیف KTL از امروز

كي تي ال (نماينده رسمي خدمات خودروهاي هيونداي در ايران)، قدردان كادر درماني كشور

KTL طرح ” شوق زندگی در تابستان با هیوندای ” را اجرا می کند

هیوندای سواران از طرح KTL چقدر رضایت داشتند؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی