پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خرید و فروش خودرو

واگذاری امتیاز، خرید و فروش حواله خودروهای قرعه کشی شده ممنوع!

فرمانده انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: خرید و فروش حواله و واگذاری امتیاز خودروهای قرعه کشی در طرح فروش اینترنتی محصولات 2 شرکت خودروساز غیرقانونی و ممنوع است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره واگذاری امتیاز خودروهای قرعه‌کشی شده دو شرکت ایران ‌خودرو و سایپا گفت: دستگاه‌های […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲۴ خرداد ۱۳۹۹

فرمانده انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: خرید و فروش حواله و واگذاری امتیاز خودروهای قرعه کشی در طرح فروش اینترنتی محصولات 2 شرکت خودروساز غیرقانونی و ممنوع است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره واگذاری امتیاز خودروهای قرعه‌کشی شده دو شرکت ایران ‌خودرو و سایپا گفت: دستگاه‌های مسوول برای تعلق گرفتن خودرو به مشتریان واقعی، تمهیداتی را در نظر گرفته بودند که هنگام ثبت نام اعمال شد؛ اما پس از اعلام نتایج قرعه‌کشی، برخی گزارش‌های دریافتی از خرید و فروش امتیاز خودرو منتشر شد و در نتیجه، نهادهای مسوول از ما خواستند به این موضوع ورود کنیم.

وی ادامه داد: در این راستا پلیس تحقیقات خود را آغاز کرد و مشخص شد برخی افراد در فضای مجازی و حقیقی اقدام به واگذاری امتیاز محصولی که به نامشان درآمده، در ازای دریافت مبالغی از ۱۰ میلیون تا ۲۰ میلیون تومان کرده‌اند، که نسبت به شناسایی این افراد با شیوه‌ها و شگردهای پلیسی اقدام شد.

رئیس پلیس تهران بزرگ با تاکید بر اینکه خرید و فروش حواله و واگذاری امتیاز خودروهای قرعه کشی در طرح فروش اینترنتی محصولات 2 شرکت خودروساز غیرقانونی و ممنوع است، گفت: تا کنون چند مورد از این اقدامات شناسایی شده و با ورود پلیس، افراد متخلف دستگیر و برای آنها پرونده تشکیل شد.

وی درباره اینکه آیا ابلاغی هم به دفترخانه‌ها برای ممنوعیت انعقاد قولنامه‌هایی برای فروش این امتیازها شده، تصریح کرد: این کار غیرقانونی است و اصلا نیازی به ابلاغ نیست. دستگاه قضایی هم غیرقانونی بودن این موضوع را بارها اعلام کرده است.

وی همچنین به شهروندانی که نامشان در قرعه کشی نیامده هم هشدار داد فریب تماس‌ها، پیامک‌ها و تبلیغات دروغین و جعلی را نخورده و اخبار مربوط به فروش خودرو را تنها از رسانه‌های رسمی پیگیری کنند.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

مراسم قرعه کشی پيش فروش محصولات ايران خودرو برگزار شد

مسئولیت فروش احتمالی حواله خودرو های در رهن ایران خودرو، بر عهده مالک است

سند خودروهای پیش فروش یک ساله در رهن خودروساز خواهد بود

مراسم قرعه کشی پیش فروش یک ساله ایران خودرو امروز برگزار می شود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی