پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فرودگاه مهرآباد

تسهیلات کرونایی ایرلاین ها هنوز پرداخت نشده است

به گفته دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی همچنان تسهیلات کرونایی به شرکت های هواپیمایی ارائه نشده این وضعیت در حالی است که برخی از این شرکت ها هنوز حقوق پرسنل خود را پرداخت نکرده اند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مقصود اسعدی سامانی، دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی اظهار کرد: با وجود این که شرکت‌های هوایپمایی […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۷ خرداد ۱۳۹۹

به گفته دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی همچنان تسهیلات کرونایی به شرکت های هواپیمایی ارائه نشده این وضعیت در حالی است که برخی از این شرکت ها هنوز حقوق پرسنل خود را پرداخت نکرده اند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مقصود اسعدی سامانی، دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی اظهار کرد: با وجود این که شرکت‌های هوایپمایی در سامانه کارا اطلاعات خود را تکمیل کرده‌اند و مشکلی از طرف آنها وجود ندارد، هنوز بانک‌های عامل به آنها معرفی نشده و تسهیلاتی به آنها پرداخت نشده است.

وی افزود: به نظر می‌رسد که مشکل از سمت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سامانه کارا باشد؛ چرا که ایرلاین‌ها هنوز با وجود شرایط سختی که در آن قرار دارند نتوانسته‌اند بانک‌های عامل خود را بشناسند.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی ادامه داد: در پی بروز این مشکلات با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز مذاکراتی انجام شده و پیگیری‌های کردیم که شخص وزیر قول پیگیری داده است.

وی تصریح کرد: شرکت‌های هواپیمایی در ایام شیوع ویروس کرونا با ضرر و زیان سنگینی مواجه شدند و برخی از آنها نتوانستند در ماه‌های گذشته حتی حقوق پرسنل خود را پرداخت کنند اما به توصیه‌های دولت توجه کردند و هیچ‌گونه تعدیل نیرو نداشته‌اند. البته باید به این نکته توجه کنیم که تاب آوری این ایرلاین‌ها درشرایط کنونی بسیار کم شده است؛ بنابراین امیدواریم هر چه سریعتر تسهیلات در نظر گرفته شده که خط اعتباری آن از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا مصوب شده است، پرداخت شود.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

پروازهای داخلی 106 هزار دقیقه تاخیر در ماه گذشته ثبت کردند

آیا در تولید روغن‌های صنعتی هواپیما خود کفا می شویم؟

ترکیش ایرلاین از 18 ژوئن پروازهای بین المللی خود را آغاز می کند

باید هواپیما های پر اشکال مسن از رده خارج شوند

تعدیل نیرو همچنان در دستور کار ایرباس قرار دارد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی