پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مترو تهران

نصب و راه اندازی 158 دستگاه پله برقی در خط 7 مترو

مدیر عامل شرکت مترو تهران بیان کرد: ۱۵۸ دستگاه پله برقی و ۴۶ دستگاه آسانسور در خط 7 مترو نصب و راه اندازی شده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو پچعلی امام مدیرعامل شرکت مترو تهران درباره نصب و راه اندازی ۱۵۸ دستگاه پله برقی و ۴۶ دستگاه آسانسور در ایستگاه‌ها و ورودی‌های خط […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۷ خرداد ۱۳۹۹

مدیر عامل شرکت مترو تهران بیان کرد: ۱۵۸ دستگاه پله برقی و ۴۶ دستگاه آسانسور در خط 7 مترو نصب و راه اندازی شده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

پچعلی امام مدیرعامل شرکت مترو تهران درباره نصب و راه اندازی ۱۵۸ دستگاه پله برقی و ۴۶ دستگاه آسانسور در ایستگاه‌ها و ورودی‌های خط 7 اظهار کرد: با راه اندازی کارگروه ساخت داخل موفق شدیم برای تامین آسانسور، پله برقی و سیستم تهویه در خط ۷ مترو تهران درصد داخلی سازی را برای تامین تجهیزات مترو افزایش دهیم.

وی افزود: در حال حاضر 55 درصد از تجهیزات پله برقی، ۷۰ درصد از تجهیزات آسانسور و تقریباً مجموع تجهیزات مورد نیاز برای سیستم تهویه ساخت داخل است.

امام افزود: با توجه به اینکه برخی از ایستگاه‌ها در خط ۷ با یک ورودی به بهره برداری رسیده است در صورت تامین منابع مالی، امکان راه‌اندازی ۱۶ ورودی در سال جاری به ایستگاه‌های در حال بهره برداری در خط 7 وجود دارد. همچنین در نظر داریم متناسب با تزریق بودجه حداقل ۵ ایستگاه خط ۷ و همچنین یک ایستگاه از خط 6 را که با خط 7 در تقاطع است در سال جاری افتتاح کنیم. لذا در مجموع برای بهره برداری بهتر از این ایستگاه ها به ۱۵۸ دستگاه پله برقی و ۴۶ دستگاه آسانسور نیاز است.

مدیر عامل شرکت مترو تهران با اشاره به این که خط ۷ در مجموع نیاز به ۱۷ سیستم تهویه دارد، عنوان کرد: در سال گذشته متناسب با بهره برداری از خطوط، ۴ سیستم تهویه در این خط راه اندازی شد. تصمیم داریم در سال جاری نیز ۱۰ سیستم تهویه دیگر را در این خط به بهره‌برداری برسانیم.

انتهای پیام/ منبع: فارس

ازسرگیری خدمت رسانی مجدد در مترو هشتگرد

انعقاد قرارداد تامین بیش از ۲۳۰ دستگاه پله برقی برای مترو تهران

شرکت مترو برنامه ای برای ساخت تراموا در تهران ندارد

استفاده از ماسک در ناوگان حمل و نقل عمومی اجباری است

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی